Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:09:46 GMT

2 هزار سری جهیزیه به زوج های محروم کشور اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۹۷۸

2 هزار سری جهیزیه به زوج های محروم کشور اهدا شد

سبزوار- ایرنا- قائم مقام بنیاد برکت احسان گفت: این نهاد در سالجاری 2 هزار سری جهیزیه کامل به زوج ‌های محروم در سراسر کشور اهدا کرده است.

محمد آخوندی دوشنبه شب در مراسم اهدای جهیزیه به زوج های محروم شهرستان سبزوار افزود: این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد و این جهیزیه ها را در اجرای طرح پویش احسانه اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مجموعه برکت احسان در حوزه اجتماعی فعالیت می کند، اظهار داشت: این نهاد در قالب پویش ها و مشارکت مردمی برای توانمندسازی اقتصادی و محرومیت زدایی تلاش می کند.
وی گفت: امسال با پویش نشر احسان 100 هزار بسته لوارم تحریر برای دانش آموزان، در پویش چرخ زندگی، سه هزار ویلچر به معلولان نیازمند و در پویش لیگ احسان 2 هزار لوازم ورزشی در سراسر کشور توزیع شد.
آخوندی با اشاره به فعالیت های بنیاد برکت احسان در حوزه درمان و سلامت افزود: این بنیاد با راه اندازی کاروان های سلامت در مناطق محروم کشور مشکل نوزادانی را که در بدو تولد مشکل شنوایی دارند با کاشت حلزون برطرف می کند.
وی اظهار داشت: همچنین هزاران زوج نابارور مورد حمایت بنیاد برکت احسان قرار گرفتند و از بیماران صعب العلاج و خاص نیز توسط این بنیاد حمایت می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: از محل کمک های بنیاد برکت احسان 20 سری جهیزیه و 200 فقره کمک جهیزیه 15 میلیون ریالی به زوج های جوان این منطقه اهدا شد.
حسین مقصودی افزود: همچنین یک هزار سبد کالا به خانوارهای نیازمند، 500 بسته لوازم تحریر و تجهیزات آموزشی و 20 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمندان اهدا گردید.
وی اظهار داشت: در سه سال گذشته از محل کمک های بنیاد برکت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)عملیات اجرایی 12 مدرسه در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن آغاز شده است.
وی گفت: همچنین از محل این کمک ها طی این مدت اهدای 800 فقره کمک جهیزیه، ساخت 6 خانه عالم با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد و بهسازی 20 مسجد انجام شده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زوج هاي نيازمند اهداي جهيزيه بنياد بركت احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) در استان توزیع این بسته‌ها را در قالب اجرای رزمایش همدلی و احسان بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دانست وگفت: این بنیاد باتوجه به اهداف و رسالت اجتماعی خود به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و یاری رساندن به وضعیت معیشت این افراد نسبت به اهدای بسته‌های معیشتی اقدام می‌کند.
شیرانی افزود: هر بسته معیشتی به ارزش یک میلییون تومان را گروه‌های جهادی همکار با ستاد در مناطق کم برخوردار و هدف در تمامی شهرستان‌های استان توزیع خواهد کرد.
وی گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند، حبوبات، سوپ، سویاوماکارانی است.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد لارستان ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد
  • اهدای ۴۵سری جهیزیه به نوعروسان سلماسی
  • توزیع ۴۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان
  • عیدانه‌ای به شیرینی آغاز یک زندگی مشترک
  • اهدا ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان در فیروزه
  • اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
  • امکان حضور ایرانیان خارج از کشور در جایزه موقوفه البرز فراهم شده است 
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • اهدا ١۶ سری جهیزیه به نوعروسان زاهدشهری