Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:32:28 GMT

کبوتر یک میلیون یورویی را ببینید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۰۳۶

کبوتر یک میلیون یورویی را ببینید+عکس

صاحب این کبوتر ساکن شهر انژلمنسته می گوید اقبال کبوترش بوده است تا قهرمان شود اما او هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که چنین قیمت‌ بالایی برای این پرنده پپیشنهاد شود. آفتاب‌‌نیوز : کبوتری از غرب منطقه فلاندری بلژیک در حراجی آنلاین، رکورددار گران‌ قیمت‌ترین کبوتر دنیا شد. این کبوتر با نام آرماندو که قهرمان چند دوره مسابقات است با قیمت ۱ میلیون و ۲۵۲ هزار یورو فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صاحب این کبوتر ساکن شهر انژلمنسته می گوید اقبال کبوترش بوده است تا قهرمان شود اما او هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که چنین قیمت‌ بالایی برای این پرنده پپیشنهاد شود.
دلیل گران فروخته شدن آرماندو این بود که چند گروه چینی علاقمند به این پرنده در رقابت با یکدیگر قیمت‌های بالاتری را برای خریدن پیشنهاد می‌کردند.
صاحب جدید آرماندو یک فرد چینی است و هدفش از پرداخت بیش از یک میلیون یورو برای این پرنده، پرورش نژاد است.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کبوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)

 

 

 

منبع : الف 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار (فیلم) غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود (فیلم)

دیگر خبرها

  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت