Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@23:55:33 GMT

مظنون تیراندازی در هلند دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۰۵۷

مظنون تیراندازی در هلند دستگیر شد

پیشتر پلیس اعلام کرده بود که به دنبال یک مرد ۳۷ ساله به نام گوکمان تانس، متولد ترکیه است و تصویری از فرد مظنون در توییتر پلیس شهر اوترخت منتشر کرده بود. آفتاب‌‌نیوز : پلیس هلند اعلام کرده است که یک مرد را که مظنون به کشتن سه نفر در جریان تیراندازی در شهر اوترخت است، دستگیر کرده است.
پلیس ضد ترور پیش از دستگیری این مظنون یک ساختمان را محاصره کرده بود و در جست‌وجوی مظنون عملیات گسترده‌ای را ترتیب داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنج نفر دیگر در این حادثه که در یک تراموا رخ داد، زخمی شده‌اند و پلیس گفته که به نظر می‌آید این حمله "تروریستی" بوده است.
پیشتر پلیس اعلام کرده بود که به دنبال یک مرد ۳۷ ساله به نام گوکمان تانس، متولد ترکیه است و تصویری از فرد مظنون در توییتر پلیس شهر اوترخت منتشر کرده بود.
فرد مهاجم بعد از تیراندازی از محل حادثه گریخته بود. پلیس اطلاعاتی درباره محل دستگیری مظنون ارائه نکرده است.
پلیس رفت و آمد در اطراف محل حادثه را ممنوع کرده و آمبولانس‌ها و مأموران اورژانس در محل حاضر شده‌اند. پلیس از مردم خواست تا اگر عکس یا فیلمی از این حادثه دارند، برای پلیس ارسال کنند.
منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هلند تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ موسی بهاری در این خصوص اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هردو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ در گیر شده و یکی از آن‌ها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6079570

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به‌زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم به زودی انجام می‌شود
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری در اتوبان صدر تهران
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند