Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:03:00 GMT

مسافران در راه مانده در دشت اسکان گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۱۴۳

مسافران در راه مانده در دشت اسکان گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب یزدان پناه با اشاره به بارش‌های زمستانه در این استان و انسداد محور جنگل گلستان به آشخانه، اظهار کرد: ۶۰ تخته پتو و ۵۰ بسته جیره غذایی بین مسافران توزیع شد.

وی عنوان کرد: مسافران نوروزی قبل از عزیمت به سفر برای آگاهی از وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4571765

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکان اضطراری ستاد سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی که با 39 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارد، روز آینده در ورزشگاه نقش جهان آخرین دیدار معوقه خود را مقابل ربیعی و شاگردانش برگزار می‌کند و در صورت پیروزی می‌تواند به 9 امتیازی صدر جدول برسد.

63 امتیاز بگیر و امیدوار به لغزش رقبا بمان 
در حال حاضر سپاهان 8 بازی (24 امتیاز) باقی مانده دارد و فقط در صورتی می‌تواند امیدوار به قهرمانی باشد که در تمامی 8 مسابقه باقی مانده‌اش که دیدارهای آسانی هم نیستند، به پیروزی دست پیدا کند و در سوی مقابل منتظر لغزش رقبایش که استقلال و پرسپولیس هستند، بماند. در این صورت آنها در پایان فصل 63 امتیازی می‌شوند و شاید بتوانند با همین تعداد امتیاز قهرمان شوند.

چالش‌های سپاهان برای بازگشت به جدول 
در این مسیر اما سپاهان پیش از حل مسائل فنی باید شرایط روحی و روانی پیرامون تیم و باشگاه را بهبود ببخشد. در واقع این روزها سپاهانی‌ها با چالش‌های بزرگی روبر هستند که یکی از بزرگ‌ترین آنها رابطه مخدوش شده هواداران با تمامی اعضای تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و ستاره‌های تیم است. از سوی دیگر از درون تیم شایعاتی مربوط به عدم وجود رابطه نه چندان خوب میان بازیکنان سپاهان و مورایس شنیده می‌شود و همچنین گفته می‌شود که روابط میان ستاره‌های سپاهان هم چندان خوب پیش نمی‌رود.

کلید واژه بازگشت، اتحاد
تمام این اخبار و حواشی وقتی تیمی نتواند نتیجه بگیرد، پیرامون اردوی آنها ایجاد می‌شوند و در حال حاضر سپاهانی‌ها تنها یک راه دارند که از این شرایط بحرانی عبور کنند و آن هم با یک کلمه تعریف می‌شود که اتحاد است. در واقع حتی اگر تمام موارد در نظر گرفته شده در بالا را درست فرض کنیم، سپاهانی‌ها که همچنان 8 بازی دست نخورده در لیگ برتر دارند و جام حذفی هم دست نخورده پیش روی آنها قرار دارد و با نمایش درخشان در 4 بازی می‌توانند قهرمان بشوند، باید تمام این مشکلات و حواشی را کنار بگذارند و برای دو سه ماه باقی مانده تا پایان فصل به همان تیم قدرتمند و ترسناک نیم فصل اول تبدیل شوند.

تجدید نظر مورایس در تصمیمات فنی 
مورایس به عنوان یکی مربی تراز اول جهانی به ایران آمده و طی یک سال و نیم حضور در ایران شاهد روند صعود سپاهان و نمایش فنی قابل توجه این مربی بودیم، اما حالا همه اهالی فوتبال و حتی خود سپاهانی‌ها در حال از دست دادن باور و ایمان خود به توانایی‌های فنی مورایس هستند. در این شرایط مورایس که تصمیمات بحث برانگیزی برای مصاف با صنعت نفت اتخاذ کرد و منجر به یک شکست تلخ و تاثیرگذار شد، حالا باید در بازی‌های باقی مانده با تصمیمات و رفتارش بار دیگر خودش را به فوتبالی‌ها ثابت کند تا راه ادامه حضورش در سپاهان همواره شود. در غیر اینصورت تصور سپاهان با مورایس در فصل پیش رو ممکن نخواهد بود.

بازگشت از دل بحران
سپاهان تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول ترسناک و جدی ترین مدعی قهرمان در لیگ برتر و جام حذفی به شمار می‌رفت. آنها به یکباره دچار بحران شدند که در این بحران حواشی هم بی تاثیر نبوده است. چیزی که مسلم است اینکه سپاهان این روزها فاصله زیادی با ورژن اصلی خود در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم و نیمه اول فصل جاری دارد. آنها از همین بازی فردا برابر ذوب آهن باید نشان دهند که شرایط‌شان تغییر کرده و برای موفقیت تیم تمام اتفاقات و حواشی و شایعات را کنار گذاشته‌اند.

مرور خاطرات خوش لیگ چهاردهم
سپاهان می‌تواند این روند را از بازی معوقه روز آینده برابر سپاهان آغاز کند و با پیروزی گام در مسیری بگذارد که طی ماه‌های اخیر فاصله زیادی از آن گرفته است. این کاری است که البته برای سپاهان و هوادارانش چندان هم غیرقابل تصور نیست و آنها توانستند در لیگ چهاردهم با کسب 6 پیروزی پیاپی در حالی که تراکتور و نفت امیدهای اول قهرمانی بودند، در پایان و در میان ناباوری رقبای اصلی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!