Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:32:18 GMT

ماجرای عجیب خواب یک مادر شهید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۱۹۸

ماجرای عجیب خواب یک مادر شهید

مادر شهید محسن شیرعلی ماجرای خوابی که از پسرش دیده است را تعریف می کند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا, مادر شهید محسن شیرعلی در مراسم مهر آیین که شامل غبارروبی، خانه تکانی منزل شهدا روز یکشنبه 26 اسفندماه سوی فرهنگسرای مترو  در منزل مادر شهید برگزار شد، خاطراتی را از پسر شهیدش گفت و مطالبی شنیدنی را درمیان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که همیشه حضور پسرم را در کنارم حس می‌کنم گفت؛ پسرم محسن همیشه در مساله احترام به والدین بی نظیر بود و حواسش  به من بود و می توانم بگویم پسری نمونه بود. او مورد تایید اهل محل و معتمدان و خادمان مسجد محله بود. بعد از شهادتش مردم با واسطه رفتارش بیش از پیش به ما رسیدگی و توجه داشتند.

 وی افزود: همیشه آشنایان و همسایگان از من می‌خواستند که دعاگویشان باشم .چند وقت پیش در خواب دیدم که پسرم بالای کوهی با لباس رزم در حال رفت و آمد است. به او گفتم اینجا چه می کنی؟ گفت مادر من نگهبانم و هنوز هم در حال نگهبانی و حراست از کشورم هستم. من بسته ای از دعاهای مردم داشتم که با پسرم دادگاه و گفتم این را مردم داده اند و او بسته را گرفت. 

دیدار سردار اشتری با خانواده شهید حلفی به روایت تصویرپیکر پاسدار شهید "جوینده" در گلزار شهدای رشت آرام گرفت + فیلم

این مادر شهید ضمن قدردانی از  برگزاری برنامه مهرآیین و خواستند بیشتر به بازدید خانواده‌ی شهدا برویم و بیشتر از آن ها یاد کنیم. 

این برنامه  همراه با  کاشت نهال در منازل شهدا، تست سلامت مادران شهدا و نظافت و تعمیر منازل ایشان توسط کانون ها و پرسنل این فرهنگسرا برگزار شد.

ویژه‌برنامه «مهرآیین» با شعار «شهید، خانه‌ات آباد است» همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با هدف افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بسته خبری چند خبر کوتاه از شهرستانهای آذربایجان غربی مرور می شود.

 

ارومیه – نجات کوهنوردان

کوهنوردان مصدوم شده در دره جرمی ارومیه نجات یافتند. شامگاه روز جمعه ۳۱ فروردین بر اثر سقوط از ارتفاع دو ‎کوهنورد در ارتفاعات دره جرمی و مصدومیت یک نفر ،نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام و فرد مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 نوشین شهر- پیگیری مصوبات سفر استاندار

در جلسه پیگیری و بررسی مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش نازلو ، ساخت  بیمارستان ، اجرای طرح های فاضلاب و  کنار گذر خروجی نوشین شهر بعنوان مهمترین مصوبات  این سفر اعلام شد که تاکنون اجرایی نشده اند.

خوی- مقاوم سازی مسکن روستایی

به گفته فرماندار خوی از مجموع 29 هزار واحد مسکونی کم دوام در مناطق روستایی بیش از 15 هزار واحد با پرداخت تسهیلات مقاوم سازی شده است

علی نژاد افزود: امسال هم مقاوم سازی بیش از1 هزار و 200 واحد در دستور کار قرار گرفته است .

سلماس- غباروبی مزار شهدا

در حمایت از پاسخ موشکی اخیر سپاه  ، مزار شهدای شهرستان سلماس با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان عطرافشانی و غباروبی شد.

خوی- یادواره شهدا

سرهنگ واحدی فرمانده تیپ 264 شهید عبدی  ارتش در مراسم گرامیداشت 48 هزار شهید ارتش  که در خوی برگزار شد گفت: نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی آماده دفاع از حریم و منافع ایران اسلامی و پاسخگویی به  دشمنان هستند .

چهاربرج-یادواره شهدا

و یاد و خاطره ۶۶ شهید شهرستان چهاربرج گرامی داشته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • تشییع مادر شهید در فارسان
  • مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد