Web Analytics Made Easy - Statcounter

توسعه دهنده سبک توتال فوتبال از منظر فرانس فوتبال به عنوان بهترین مربی تاریخ فوتبال شناخته شد.

طرفداری - فرانس فوتبال اقدام به انتشار فهرستی 50 نفره از بهترین مربیان تاریخ فوتبال نمود و رینوس میشل سرمربی افسانه ای باشگاه های بارسلونا، آژاکس و تیم ملی هلند در صدر این لیست جای گرفته است. وی که به دلیل فلسفه بازی تیم هایش در اجرای توتال فوتبال مشهور است، موفق شد بالاتر از سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای سابق منچستریونایتد قرار گیرد، مربی که 38 جام همراه با شیاطین سرخ کسب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریگو ساکی سرمربی میلان افسانه ای دهه های 80 و 90 میلادی که تیمش به "جاودانه ها" مشهور شد، در رده سوم این لیست قرار گرفته است.

50 مربی برتر تاریخ فوتبال به انتخاب فرانس فوتبال # نام مربی 1 رینوس میشل (هلند) 2 سر الکس فرگوسن (اسکاتلند) 3 آریگو ساکی (ایتالیا) 4 یوهان کرایوف (هلند) 5 پپ گواردیولا (اسپانیا) 6 والری لوبانوفسکی (شوروی/اوکراین) 7 هلنیو هررا (آرژانتین) 8 کارلو آنچلوتی (ایتالیا) 9 ارنست هاپل (اتریش) 10 بیل شنکلی (انگلیس) 11 سر مت بازبی (انگلیس) 12 جووانی تراپاتونی (ایتالیا) 13 ژوزه مورینیو (پرتغال) 14 میگل مونیوز (اسپانیا) 15 برایان کلاف (انگلیس) 16 مارچلو لیپی (ایتالیا) 17 نرئو روکو (ایتالیا) 18 لوئیس فن خال (هلند) 19 اوتمار هیتسفیلد (آلمان) 20 بلا گاتمن (مجارستان) 21 فابیو کاپلو (ایتالیا) 22 زین الدین زیدان (فرانسه) 23 ویکتور ماسلوف (شوروی) 24 هربرت چاپمن (انگلیس) 25 یوپ هاینکس (آلمان) 26 باب پیزلی (انگلیس) 27 یورگن کلوپ (آلمان) 28 آلبرت باتو (فرانسه) 29 گاس هیدینک (هلند) 30 ادو لاتک (آلمان) 31 دیگو سیمئونه (آرژانتین) 32 آرسن ونگر (فرانسه) 33 ویسنته دل بوسکه (اسپانیا) 34 جک اشتاین (انگلیس) 35 تله سانتانا (برزیل) 36 ویک باکینگام (انگلیس) 37 رافائل بنیتز (اسپانیا) 38 هانس وایزویلر (آلمان) 39 سر بابی رابسون (انگلیس) 40 دیتمار کرامر (آلمان) 41 میرشا لوچسکو (رومانی) 42 تومیسلاو ایویچ (یوگوسلاوی) 43 اشتفان کوواتس (رومانی) 44 لوئیس آراگونس (اسپانیا) 45 فرانک ریکارد (هلند) 46 اتو ری هاگل (آلمان) 47 ریموند گوتال (بلژیک) 48 مارچلو بیلسا (آرژانتین) 49 آنتونیو کونته (ایتالیا) 50 ژان کلود سوادو (فرانسه)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم

مهاجم اینتر این آمادگی را دارد که تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و این تیم را در برتری 3 بر صفر شنبه شب مقابل السالوادور همراهی کرد و انتظار می‌رود در بازی دوستانه فردا صبح (چهارشنبه) با کاستاریکا نیز به میدان برود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین، درباره احتمال همراهی تیم زیر 23 سال آرژانتین در بازی‌های المپیک 2024 پاریس گفت: البته که آماده بازی در المپیک هستم. اگر ماسچرانو (سرمربی تیم زیر 23 سال آرژانتین) با من تماس می‌گرفت، مطمئناً آماده بودم. من همیشه برای آرژانتین در دسترس هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی رؤیای هر کودکی است، اما این فقط به ما بستگی ندارد، این بسته به اینتر دارد که من را برای بازی در المپیک آزاد کند.

کاپیتان اینتر که این فصل در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 26 گل به ثمر رسانده، درباره نقش خود در تیم باشگاهی‌اش هم اظهار داشت: حقیقت این است که من در حال حاضر لحظات عالی را در اینتر تجربه می‌کنم. حقیقت این است که به خاطر تمام سابقه‌ای که باشگاه اینتر با آرژانتینی‌ها دارد، تصور نمی‌کردم به جایگاه فعلی‌ام در این تیم برسم. من شش سال است که امکان حضور در اینتر را دارم و رکوردشکنی و حضور در تاریخ این باشگاه مهم است.

وی افزود: امیدوارم با کاری که هر روز انجام می‌دهم با همین روند به کارم ادامه دهم و باعث خوشحالی هواداران اینتر شوم که از اولین لحظه‌ای که پا به این باشگاه گذاشتم، رفتاری باورنکردنی با من داشتند و سعی می‌کنم در زمین محبت آنها را جبران کنم و این وظیفه من است. می‌خواهم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه کنم و بازی‌ام را بهبود ببخشم. احساس می‌کنم بخشی از یک تیم مهم هستم و این برای من خاص است، چون هواداران اینتر علاقه و عشق‌شان را به من نشان داده‌اند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر

لائوتارو مارتینس 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2026 با اینتر قرارداد دارد، تاکنون به این تیم برای کسب یک قهرمانی در سری A ایتالیا، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی متوالی در سوپرجام ایتالیا کمک کرده است. او همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را با اینتر تجربه کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند