Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@17:37:47 GMT

توقیف 2 لنج تجاری/ کشف 178 میلیارد کالای قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۳۳۶

توقیف 2 لنج تجاری/ کشف 178 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسین دهکی گفت: در راستای ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای دریایی شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

وی افزود: دریابانان پایگاه دریابانی بندرلنگه در اجرای این طرح موفق به کشف 178 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل؛375دستکاه کولر،29هزار و940بسته شیرینی،600 بطری روغن زیتون،یک هزار و 248 شیشه زیتون،4هزار و800بسته چیپس،381حلقه لاستیک خودرو،528 جفت کفش،4هزار و680 ثوب البسه،87هزار و480متر پارچه،650 دستگاه جاروبرقی،23 هزار کیلوگرم تخمه آفتابگردان و صدها قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: 2 فروند موتورلنج تجاری فعال در امر قاچاق کالا توقیف و 12 متهم نیز در این رابطه دستگیرکه با تشکیل پرونده، به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ حسین دهکی فرمانده دریابانی استان هرمزگان توقیف 2 لنج تجاری کشف 178 میلیارد کالای قاچاق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده دریابانی استان هرمزگان توقیف 2 لنج تجاری کشف 178 میلیارد کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی