Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم  الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم، گفت: این بیانیه نیاز به تفسیر و تبیین ندارد چرا که صریح، شفاف و کاملا رسا است.

وی با بیان اینکه، بیانیه گام دوم مرحله جدیدی از انقلاب اسلامی را ترسیم می کند، تصریح کرد: همه باید به وظیفه خود در بیانیه گام دوم عمل کنند چرا که مخاطب این بیانیه تنها یک نهاد یا دستگاه نبود و همه کسانی که مخاطب این بیانیه هستند باید به وظیفه اصلی خود در عملی کردن بیانیه گام دوم عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه، مهمترین اقدام برای عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، "عمل" است، گفت: انتظار می رود همه کسانی که مخاطب بیانیه گام دوم هستند، راهکارهای عملی و اقدامات عملی خود را برای محقق کردن مطالبه های مقام معظم رهبری آغاز کنند.

وی گفت: برخی تصور می کنند که این بیانیه مدام باید تفسیر و تحلیل شود نه اینطور نیست باید دستگاه ها و نهادها برنامه عملی خود را بر اساس مطالبه های مقام معظم رهبری آغاز کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری مقام معظم رهبری بیانیه آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است