Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:20:55 GMT

دژاگه: سال بعد سرحال و قبراق برمی‌گردیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۵۲۰

یکی از اتفاقات شیرین سال ۱۳۹۷ حضور اشکان دژاگه در لیگ برتر بود. او به تنهایی، سطح بازی‌های تیمش را بالا برد و توانست به یکی از جذابیت‌های لیگ بدل شود. دژاگه یک فوتبالیست حرفه‌ای است که با کارنامه‌ای جذاب به لیگ ایران آمده و به همراه تیمش در مسیر قهرمانی قرار دارد.

این بازیکن در آخرین مصاحبه خود در سال ۱۳۹۷ با خبرورزشی، در خصوص برتری تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: «دیدار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها می‌خواهند قهرمان شوند و ما هم در خانه به مصاف‌شان می‌رفتیم ولی در نهایت تیم ما به حق خود رسید و ۳ امتیاز را گرفت.»

دژاگه ادامه داد: «تراکتورسازی تیم خوب و متحدی است. ما همه یکدل هستیم تا موفق شویم. از سوی دیگر، تیم به هارمونی خوبی رسیده و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. فکر می‌کنم کل تیم به هماهنگی مد نظر کادر فنی رسیده و راحت‌تر از قبل در زمین بازی، یکدیگر را پیدا می‌کنیم.»

او گفت: «باید بگویم حتی بازیکنانی که روی نیمکت می‌نشینند هم تلاش خودشان را می‌کنند تا به هر نحوی شده، به موفقیت تیم کمکی داشته باشند. همان‌طور که گفتم، همه ما همدل هستیم. این مهم است که نه فقط ۱۱ بازیکن داخل زمین بلکه بازیکنان نیمکت‌نشین و تدارکات و پزشک‌ها و همه سعی می‌کنیم یک تیم شویم. تا الان خوب جلو رفتیم ولی باید همین‌طور ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های بعدی موفق باشیم.»

دژاگه حرف‌هایش را با این جملات به پایان رساند: «امیدوارم در سال جدید هم هواداران مثل سال قبل پشت‌مان باشند. تلاش می‌کنیم در زمین بازی، پاسخ خوبی آن‌ها را با امتیازات طلایی بدهیم. ان‌شا‌ءالله همه ایرانی‌ها سال خوبی داشته باشند و همه در پایان تعطیلات، سرحال به تمرینات برگردیم و کار را با همین قدرت ادامه دهیم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران تعطیلات لیگ برتر مد مصاحبه دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز هشتم فروردین، تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف خوشه طلایی این شهر رفت که با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند.

گل خیبر در این بازی را حمیدرضا طاهرخانی، دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

خیبر با این برد ۵۵ امتیازی شد و با یک بازی کمتر همچنان صدرنشین است.

بازی هفته بیست و ششم خیبر با مهمانش نفت و گاز گچساران، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

 دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک صفر به سود نفت و گاز پایان یافت.

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می‌دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می‌شود!
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!