Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@15:48:16 GMT

عادل می‌رود یا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۵۴۷

عادل می‌رود یا می‌ماند

باز هم عادل فردوسی‌پور و برنامه نود. یکشنبه شب خبرهایی درباره اینکه دوشنبه آخرین برنامه نود پخش می‌شود منتشر شد. گفته شد قرار است نود در سال جدید با شکل و شمایل و مجری جدید روی آنتن برود اما بعد خبر تازه‌ای منتشر شد که می‌گفت آخرین برنامه نود هم پخش نمی‌شود. حتماً خبر پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش به عادل فردوسی‌پور را هم شنیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پستی که گزارشگر و مجری محبوب رد کرد. یگانه خدامی





این ماجراها که به نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان از ناخرسندی عمیق علی فروغی مدیر شبکه سه از عادل فردوسی‌پور دارد باعث شد آنها واکنش زیادی نشان دهند و حسابی از تلویزیون و فروغی انتقاد کنند.
البته دیروز ظهر خبری از قول رئیس صدا و سیما منتشر شد که گفته بود هم عادل فردوسی‌پور می‌ماند و هم نود. نظرات کاربران را درباره ماجراهای نود بخوانید: حامد: «بودجه صدا و سیما از منابع عمومی تأمین می‌شود. فروغی حق ندارد به دلیل مسائل شخصی یکی‌از بهترین برنامه‌های تلویزیونی را نابود کند. از فروغی در دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد.»، محمدرضا ذکری: «عادل فردوسی‌پور تا جایی که توان داشت و البته شرایط ایجاب می‌کرد با وجود تمام سنگ اندازی‌ها سعی کرد به عنوان یک رسانه کار کنه حذف احتمالیش یه قصه تکراری برای تمام افرادیه که جایگاهی در بین مردم دارن»، پدرام: «الان باز یه عده پیدا می‌شن می‌گن شما چقد ساده‌این عادل فردوسى‌پور از خودشونه.»، امیرمحمد بانکیان: «یه پاس گل عالی دیگه برای رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین!»، علی: «به نظرم بهترین کار اینه که عادل فردوسى‌پور برنامه نود رو ببره شبکه 4 اجرا کنه تا شبکه 4 به پربیننده‌ترین شبکه کشور تبدیل بشه و حساب کار دست امثال على فروغى بیاد»، امیرحسین فردی: «هیچ وقت علت علاقه بیش از حد ملت به عادل فردوسی‌پور رو درک نکردم! صرف پول هنگفت برای تشخیص آفساید و اوت و خطای ورزشی که تقریباً هییییییچ چیز برای ما نداشته حماقتی است که نود به تئوریزه کردن آن دامن زد!».

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد.

در قرعه‌کشی این رقابت‌ها، ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه شد. عادل غلامی که تاکنون استعدادیابی از نوجوانان 10 استان را به پایان رسانده است، از 22 بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

البته این لیست باز خواهد بود و با توجه به برگزاری استعدادیابی از نوجوانان تهرانی در روزهای پنج‌شنبه نهم و جمعه دهم فروردین، امکان افزوده شدن افراد واجد شرایط به اردوی آماده‌سازی وجود خواهد داشت.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از 15 تا 28 فروردین ماه در خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و تمرینات در سالن سایپا انجام می‌شود.

محمد امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، محمدامین ملکی، سید ابوالفضل سادات الحسینی، سیدحسین زمانی، ماهان برزکار، هاوار دست گشاده، نیما باطنی، متین قهرمانی، محمد مهدی برات‌زاده، رضا نورالهی، امیر محمد رفیعی‌راد، امیر نادری نورعینی، پرهام فدایی،  حمیدرضا آستانی، محمد امین عرب یارمحمدی، پارسا نیازی، عبدالباسط شرقی، امیررضا سعادت ساری بیگلو، امیررضا رمضانی، عرشیا سعادتی و محمدطاها سقلی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال زیر 18 سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • نوسانی در بازار مرغ شب‌های قدر نداریم
  • غفلت ما در زمینه فرهنگی نتیجه شومی دارد
  • «قلب» در شبکه نمایش خانگی
  • برنامه «زندگی پس از زندگی»، از شبکه چهار سیما
  • حداد عادل: نوه‌هایم در فوتبال قائل به پیغمبری من هستند!
  • حداد عادل: نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند | همیشه کارهایم را کنار می‌گذارم تا فوتبال تماشا کنم
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟