Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاه آبادی معاون صدا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره افزایش بودجه رادیو در سال ۹۸ گفت: بودجه مستقیم رادیو از ۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بالای ۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ رسید و ما یک افزایش ۲۵ درصدی در حوزه اعتبارات داشته‌ایم و باعث شد که همه دیون همکاران را بپردازیم.

وی ادامه داد: ما همچنان نیاز ۲۰ درصدی دیگر هم داریم و قرار است در سال ۹۸ نرخ‌نامه جدید رادیویی اعلام شود که امیدواریم بر اساس آن شرایط همکاران بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صدا با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان در جشنواره رادیو که ابتدای سال ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: ما در این جشنواره از هفت پیشکسوت رادیو تجلیل می‌کنیم و برای هر یک مستندی ساخته می‌شود که در جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 4569716 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید شاه آبادی معاونت صدا رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تعریف شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پیش‌بینی پروژه‌های متعدد در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهر قم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری از شهربازی قدیمی قم یعنی شهربازی بوستان فدک را خواهیم داشت که با وجود محدودیت‌های مختلف به ثمر رسید.

وی با اشاره به تعیین اهداف متعدد برای اجرای پروژه‌های شهری افزود: باغ گیاه شناسی شهر قم که یک طرح علمی و تفریحی است در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌های تفریحی مثل باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش‌خانه بزرگ شهر قم که در بوستان علوی در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: یک دهکده قدیمی این دم‌نوش‌خانه بازسازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این مکان با گیاهان دارویی آشنا شوند و از دمنوش ها یا غذاهای این گیاهان استفاده کنند.

جوادیان با بیان اینکه بودجه سازمان سیما منظر و فضاسازی در شهر قم برای سال جدید حدود هزار میلیارد تومان است، گفت: تکمیل فازهای بعدی بوستان هزار هکتاری و اجرای پروژه زیپ لاین یا پل معلق بوستان هزار هکتاری از جمله پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نورپردازی میادین اصلی شهر قم از جمله میدان جهاد و میدان آزادگان، افزود: از اقدامات شاخص در سال ۱۴۰۳ که از سال ۱۴۰۲ شروع شده، ساماندهی ورودی‌های شهر قم است.

کد خبر 744773

دیگر خبرها

  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • تحقق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی سازمان پایانه‌های شهرداری قم
  • نامزد‌های بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت از پیامک
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی