Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:40:56 GMT

بارداری دروغین مگان مارکل +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۶۳۶

بارداری دروغین مگان مارکل +تصاویر

بارداری دروغین مگان مارکل +تصاویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: عکس خانواده سلطنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی عصر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: اسلام عزیز بزرگترین نعمت الهی برای بشریت است و در دل خودش گوهرهای تابناک بسیاری دارد که باید انسان‌ها خودشان را در مسیر بهره برداری و کسب فیض از زلال معارف ناب اسلام قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: شیاطین به صورت دائم در حال وسوسه کردن بشر جهت خارج نمودن از صراط مستقیم هستند و این اتفاقات تلخی که در سطح جهان شاهد هستیم مانند موضوع غزه که در حال حاضر نمایشگاهی از ددمنشی، گمراهی و سفاکی مستبدان عالم است نشان از وجود فساد و آسیب درجهان است.

مشرفی افزود: هر جای دنیا که شاهد آسیب به جامعه بشری در قالب‌های فیزیکی، جغرافیایی، معنوی و انسانی هستیم، از تفکر لیبرال دموکراسی استکبار نشأت می‌گیرد.

وی گفت: خداوند انسان را تکریم کرده و گرامی داشته است ولی پیروی هواهای نفسانی و بدعت گذاری‌های عده معدودی افراد جاه طلب و مستبد، موجب فساد و تباهی جامعه و آسیب دیدن جامعه بشری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند از بندگان خوب و آزاده خود توقع دارد لکه ننگی که در میان بشریت وجود دارد را پاک کنند و جلودار تحقق این وظیفه انسانی در شرایط آخر الزمانی بر اساس آیات و روایات بر عهده قوم سلمان یعنی ایرانی‌ها گذاشته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که در دیدار با شعرا فرمودند قدرت شعر و رسانه از قدرت جنگ نظامی بیشتر است، گفت: سران استکبار با جلوه ظاهری و رسانه‌ای، شر مطلق و تباهی محض خودشان را مخفی می‌کنند و مناسبت‌ها و ایام الله‌ها مانند روز جهانی قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب و روپوش‌های دروغین آنان است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (قدس سره) فرمودند بنده سه مأموریت مهم دارم که اول ایجاد حکومت اسلامی، دوم ایجاد بیداری جهانی در برابر ستمگران و سوم زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است از اعضای ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس خواست در راستای تحقق هر چه سریع‌تر این اهداف والا، از قالب‌های مختلف رسانه‌ای، تبلیغی و فضاسازی حداکثر بهره را ببرند.

حجت الاسلام مشرفی بیان نمود: طوفان الاقصی عملیات میدانی غزه بود و طوفان الاحرار امتداد رسانه‌ای و بین‌المللی طوفان الاقصی و روز جهانی قدس است به همین دلیل عنوان روز جهانی قدس امسال طوفان الاحرار نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان از برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه و متفاوت روز جهانی قدس امسال در تمامی نقاط استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: سخنران محوری مراسم روز جهانی قدس در شهر بیرجند سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی مرکز استان نیز ابراز کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند با حضور مردم آزاده و همیشه در صحنه، روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز و پس از طی خیابان ارتش و خیابان پاسداران به مسجد امام حسین (ع) ختم خواهد گردید.

کد خبر 6063807

دیگر خبرها

  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است