Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@23:53:04 GMT

ستاره الاهلی به دیدار با پرسپولیس می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۶۵۲

ساعت24 - مهاجم سوریه ای تیم الاهلی عربستان در بازی شب گذشته مقابل الهلال مصدوم و تعویض شد.

شب گذشته تیم های فوتبال الاهلی و الهلال عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های عربی به مصاف یکدیگر رفتند. تیم الاهلی در این بازی حساس با نتیجه یک بر صفر از رقیب سنتی خود و قدرتمند ترین تیم حال حاضر عربستان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازی برای خورخه فوساتی و هواداران الاهلی یک خبر ناگوار دیگر هم داشت. عمر السومه، مهاجم سوریه ای و بهترین بازیکن تیم الاهلی، در نیمه دوم بازی با یکی از مدافعان الهلال برخورد داشت و پس از پیچ خوردن مچ پایش قادر به ادامه بازی و راه رفتن نبود. به همین دلیل فوساتی مجبور به تعویض ستاره تیمش شد.

قرار است طی ۲۴ ساعت آینده معاینات و عکس‌برداری های لازم از پای عمر السومه انجام شود تا شدت آسیب دیدگی او به صورت دقیق مشخص شود.

گفتنی است الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است و بازی بعدی این تیم در رقابت‌های آسیایی نیز مقابل نماینده ایران خواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: الاهلی عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، الهلال و العین فردا در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می@روند. در بازی رفت، نماینده امارات موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و نخستین شکست فصل را به تیم ژرژ ژسوس تحمیل کند.

کرسپو در نشست خبری پیش از دیدار برابر الهلال گفت: پس از نتیجه خوبی که در بازی رفت به دست آوردیم، به ریاض آمدیم تا بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. افتخار می@کنم که به دیدار نیمه نهایی رسیده‌ایم و اکنون در اینجا حضور داریم، اما برای صعود به ریاض آمده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا هواداران نقش پررنگی داشته باشند و به حضورشان  در استادیوم امیدواریم و به آنها احترام می‌گذاریم. با حریفی روبرو خواهیم شد که مدعی کسب قهرمانی است. می‌خواهیم در بازی فردا توانایی‌هایمان را نشان دهیم تا خوشحال از زمین بیرون بیاییم.

کرسپو در پاسخ به این سوال که العین تنها تیمی است که الهلال را شکست داده و راز این کار چیست، گفت: هیچ رازی در دنیای فوتبال وجود ندارد و ما باید اعتماد خود به خود را نشان دهیم و به حریفان خود احترام بگذاریم و به اهداف خود خواهیم رسید.

او گفت: ما با صرف توان زیادی به اینجا آمدیم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم. ما با دستان خود به اینجا رسیدیم و به دستاوردهایی که کسب کرده ایم، افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم فردا همین کار را ادامه دهیم.

سرمربی العین در خصوص اینکه آیا تیمش فردا یک بازی دفاعی را ارائه می‌کند، گفت: ما هویت خود را تغییر نخواهیم داد و می‌خواهیم چیزهای زیبا را پیش ببریم، فارغ از اینکه بازیکنان حریف چه کسانی هستند، چه بونو یا میتروویچ، با شیوه خودمان بازی کنیم.

کرسپو در پایان اظهارات خود گفت: پیروزی بر الهلال برای من غافلگیرکننده نبود، اما همه آن را غافلگیرکننده می بینند چرا که الهلال برای قهرمانی آماده شده بود، در حالی که العین برای تبدیل شدن به یک رقیب آماده بود.

دیگر خبرها

  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض