Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@04:25:37 GMT

برگزاری کلاس اخلاق درسپاه ناحیه پاوه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۶۹۰

برگزاری کلاس اخلاق درسپاه ناحیه پاوه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید ۶۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در کردستان

استاندار کردستان از افزایش تولید ۶۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در دو سال گذشته در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در مراسم اختامیه جشنواره ابوذر که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نام‌‌گذاری جشنواره ابوذر با نام مبارک حضرت ابوذر که به صداقت و صراحت، زهد و پارسایی شهره بوده، بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کار رسانه‌ای الزاماتی دارد که باید رعایت شود، گفت: رسانه‌ انقلابی و مسلمان بودن، رسانه اسلامی را با سایر رسانه‌ها متمایز می‌کند؛ رسانه در دنیا ابزاری در دست قدرتمندان بوده که در راستای تحقق اهداف به کار گرفته می‌شود اما در دین اسلام محدود و در چارچوب آئین، اخلاق و معارف فعالیت می‌کند.

توصیه به خبرنگاران

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در برابر کارهایشان پاسخ‌گو باشند؛ تصریح کرد: فعالیت‌ و کار رسانه‌ای باید در چارچوب دین، صداقت، اخلاق و راستی باشد، نه اینکه از هر نحو ممکن از این ظرفیت برای رسیدن به هدف مورد نظر استفاده کرد چراکه در این صورت از چارچوب رسانه و جشنواره‌ای همچون ابوذر خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره در بیاناتشان بر "امیدآفرینی" تاکید فرموده است، افزود: البته امیدآفرینی به معنای پوشاندن ضعف‌ها و نواقص نیست کما اینکه می‌توان مشکلات را نیز به گوش مسئولان رساند اما نباید نوع بیان از دایره اخلاق خارج و تبدیل به سیاه‌نمایی و ابزار حقد(خصومت) نسبت به نظام، مجموعه و فردی شود.

زارعی‌کوشا خواستار بیان واقعیات و نقد منصفانه شد و بیان کرد: در طول سال‌جاری اتفاقات و اقدامات زیادی در استان صورت گرفته، البته نقاط و کارهایی نیز که باید مورد توجه قرار می‌گرفت، نگرفته که باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: از دو میلیون و 900 هکتار مساحت استان 786 هزار هکتار طرح مطالعات آبخیزداری انجام شده بود که در دو سال گذشته 768 هزار هکتار دیگر انجام شده و نتیجه آن افزایش تولید 600 هزار تن محصولات کشاورزی بوده است.

مهاجرت معکوس در 190 روستا

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ارتقای منابع زیرزمینی نسبت به سطح، مهاجرت معکوس در 190 روستا و بازگشت 50 هزار نفر به روستاها و ارائه تسهیلات به کشاورزان از جمله اقدامات مثبتی بوده که در استان کردستان صورت گرفته است.

به گفته وی، هیچ کس منکر نقد منصفانه خبرنگاران نیست، یعنی ریشه مسائل را موشکافانه بررسی و راهکار ارائه شود کما اینکه بیان راهکار نیز ضرورتی ندارد.

استاندار کردستان عنوان کرد: البته در نقد باید نقاط قوت و ضعف دیده شود تا مخاطب آن نوع نگاه را بپسندد، کما اینکه اگر نحوه پرداختن به موضوع خارج از رعایت اخلاق باشد، خواننده نیز آن را نمی‌پسندد.

زارعی‌کوشا تلاش‌های اصحاب رسانه کردستان را قابل تقدیر دانست و گفت: خبرنگاران کردستانی از نجیب‌ترین انسان‌ها هستند که با دلسوزی و در کمال منت در خدمت مردم و همه مردم را نیز کمک می‌کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد
  • «فلسفه اخلاق» جلد نهم دانشنامه استنفورد در بازار نشر
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم پرویز خان
  • هری کین با وجود مصدومیت به تیم ملی انگلیس ملحق می‌شود
  • اخلاق در بازار
  • سخت‌گیری خدا برای حق‌الناس
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم «پرویزخان»
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • مرد بزرگی که در اخلاق و انسانیت «استاد» بود
  • افزایش تولید ۶۰۰ هزار تنی محصولات کشاورزی در کردستان