Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:30:37 GMT

کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۶۹۷

کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در ایلام

سردار نورعلی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارشنبه سوری یک سنت دیرینه‌ای است که از قبل بوده و خواهد بود، هر ساله در این راستا تمهیدات بسیار خوبی توسط پلیس اتخاذ می‌شود اما در کنار آن شاهد حوادث بسیار تلخ و دلخراشی هستیم.

وی افزود: از مردم استان استدعا داریم چهارشنبه سوری را به تبدیل به چهارشنبه سوزی نکنند، انتظار داریم که خانواده‌ها و والدین جوانان و نوجوانان را در این خصوص توجیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قریب به ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در استان طی چند روز اخیر کشف شده که این در مجموعه استان ایلام بسیار خطرناک است.

یاری عنوان کرد: نقاطی برای شادی جوانان در منطقه چغاسبز و هم در منطقه بانگنجاب در نظر گرفته شده است، لذا انتظار داریم که جوانان به مواد محترقه خطرناک تحت هیچ شرایطی دست نزنند.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمهیدات لازم از سوی پلیس استان برای پیشگیری از حوادث در استان اندیشیده شده اما انتظار داریم که هم استانی‌ها با ما در این راستا همکاری لازم را داشته باشند که ما شاهد یک حادثه دلخراش در سطح استان ایلام نباشیم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته مورد حادی در سطح استان در این زمینه نداشتیم، اما در سطح کشور حوادث بسیاری بوده که امسال نیز با مدیریت و تمهیدات خوبی که وجود دارد حادثه ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 4571783

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث چهارشنبه سوری مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ «مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار