Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- حداقل حقوق کارگران در سال 98 تعیین شد، وزیر کشور: تمام کالاهای اساسی ایام عید تامین شده است، ایران و اروپا بر اجرای توافق صلح یمن تاکید کردند و واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه گذشته 4 برابر شد از مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.

اخبار داخلی
*********
تهران - در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار، حداقل حقوق کارگران برای سال 98، مبلغ 15 میلیون و 168 هزار و 822 ریال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهران - بودجه سال 1398 و اصلاحیه بودجه سال 1397 سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی روز دوشنبه به تصویب رسید.
تهران- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر در تعیین حقوق کارگران به حداقل ها توجه نکنیم، شاهد آثار اجتماعی فوق العاده ای خواهیم بود که این امر، هزینه‌های بالایی به اقتصاد ملی تحمیل می کند.
تهران - وزیر کشور با بیان این که تمام کالاهای اساسی ایام عید تامین و بازار به طور کامل اشباع شده است، گفت: هیچ نگرانی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ایام وجود ندارد.
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با دستور رئیس جهموری 100 میلیارد تومان برای توسعه اسکله کنگان اختصاص یافت و سرجمع اعتبارات مصوب سفر دکتر روحانی و هیات دولت به این استان به یک هزارو 669 میلیارد تومان افزایش یافت.
اخبار خارجی
*********
رم- روزنامه ایتالیایی ایل جورناله با اشاره به قتل جمال خاشقچی خبرنگار منتقد سعودی نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دارای یک تیم مرگ است که از آن برای قتل، بازجویی و شکنجه مخالفان استفاده می کند.
تهران – اتحادیه اروپا روز دوشنبه در پایان پنجمین دور گفت وگوها با ایران درخصوص بحران یمن، در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرف‌ها بر اهمیت اجرای فوری توافقنامه استکهلم به ویژه آتش بس در بندر الحدیده یمن تاکید کردند.
دمشق- بشار اسد رییس جمهوری سوریه دوشنبه شب تاکید کرد، روابط دمشق، تهران و بغداد بسیار مستحکم بوده و در طول جنگ علیه تروریسم نیز مستحکم تر شده است.
تهران- دولت فرانسه روز دوشنبه برگزاری هرگونه تظاهرات و تجمع در برخی مناطق حساس شهر پاریس را به طور کامل و رسماً ممنوع اعلام کرد.
تهران – آمار منتشر شده از سوی کره جنوبی نشان می‌دهد که واردات نفت این کشور از ایران در ماه فوریه (بهمن - اسفند) نسبت به ماه میلادی قبل از آن به بیش از 4برابر افزایش یافته است.
تهران – دولت کانادا روز دوشنبه ماموریت نیروهای نظامی خود در اوکراین و عراق را به ترتیب برای دو و سه سال تمدید کرد.
لندن – صادق خان شهردار لندن گفت که ریشه حادثه تروریستی و مرگبار نیوزیلند را که 50 تن از نمازگزاران را به کام مرگ کشاند، باید در زبان تند و مواضع ضد اسلامی سیاستمداران غربی جستجو کرد.
تهران - رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دوشنبه شب در خصوص حادثه تروریستی حمله به مساجد نیوزیلند گفت که این یک اقدام فردی نبوده و به صورت سازمان یافته روی داده است.
مسکو - رئیس کمیسیون امنیت و دفاع شورای فدراسیون روسیه از استقرار بمب افکن های هسته ای دورپرواز توپولف-22 ام.3 در کریمه در پاسخ به استقرار تجهیزات سامانه پدافند موشکی آمریکا در رومانی خبر داد.
تهران - «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهوری الجزایر گفت : نظام سیاسی کشور تغییر خواهد کرد و قانون اساسی جدید زمینه انتخاب رییس جمهوری را فراهم خواهد کرد.
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عناوين ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: تا ابتدای شامگاه گذشته، از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان ۱۲ میلی متر باران گزارش و ثبت شد.

وی با اشاره بارش‌های شامگاه گذشته و این مطلب که جمع میزان بارش‌ها امروز مشخص می‌شود، بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان، امروز پنج شنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این مدت احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و برای شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

کد خبر 6088256

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت