Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه تلویزیونی منچ برای اولین بار، برگرفته از بازی سنتی و ایرانی منچ است اما در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود.به گزارش بلاغ،ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه بازیگری و کار در عرصه مجری‌گری را دارد با یک برنامه جدید در عید نوروز میهمان خانه شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه منچ با اجرای علی انصاریان و عباس مهین رنجبر در ایام نوروز  هر روز از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این مسابقه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی و طراحی عباس مهین رنجبر و کارگردانی داریوش کفایتی است که در تعطیلات نوروزی مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

 مسابقه تلویزیونی منچ برای اولین بار، برگرفته از بازی سنتی و ایرانی منچ است اما در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود.

این برنامه در 20 قسمت تولید شده  که در هر برنامه چهار تیم چهار نفره ( آقایان) به رقابت در مسیر مسابقه منچ می‌پردازند. هر تیم یک نفر سرگروه، یک نفر بعنوان یار عملیاتی و دو نفر بازیکن جهت حرکت در مسیر پله‌های منچ و موانع طراحی شده شرکت خواهند کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق

به گزارش همشهری آنلاین تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

کد خبر 846515 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه