Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@04:13:53 GMT

«خر‌ها آدم نمی‌شوند» به سینماها می آید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۷۸۱

عباس اکبری تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت «خر‌ها آدم نمی‌شوند» ، گفت: نسخه فاین کات این فیلم سینمایی آماده شده است و هم اکنون در حال تغییر یکسری از جزئیات آن هستیم.

وی در خصوص زمان آماده شدن نسخه نهایی این اثر بیان کرد: امیدوارم تا اواخر اردیبهشت نسخه نهایی آن آماده شود و بعد برای اکران فیلم برنامه ریزی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ «خر‌ها آدم نمی‌شوند» به کارگردانی اکبرمنصور فلاح و تهیه کنندگی عباس اکبری است.

لیلا اوتادی، یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، یوسف مرادیان، هدی منصورفلاح، سعید دولتی، فاطمه شکری، اصغر حیدری، چیا بابامیری و (هنرمندان نوجوان) کیان علی پناه، آرمان پیراسته، هامون قربانی، تینا فتوحی و آیلا فیروزی در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است و در خلاصه داستان آن آمده: بعضی از آدم‌ها در دنیای واقعی خطا‌هایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می‌رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده و هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می‌گذرد و اثری از ادیب نمی‌شود تا اینکه...

سایر عوامل اصلی تولید این فیلم عبارتند از:

نویسندگان: اکبر منصور فلاح، مصطفی فرد حسینی، مشاور کارگردان: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صحنه: حسین منصور فلاح، مدیرصدابرداری: مجتبی حبیب اللهی، طراحان لباس: منصور بستانی، هدی منصور فلاح، طراح جلوه‌های ویژه: سپهر کشن فلاح، آهنگساز: شهاب اکبری، بازیگردان: سعید دولتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، دستیار تولید: مصطفی فردحسینی، عکاس: امیر فائض، گروه کارگردانی: ابوالفضل نعمتی، مهدی جواهرپور، شقایق عوض زاده.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی بازی جنگل جامعه فیلم سینمایی لیلا اوتادی خرها آدم نمی شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در سریال جنگل آسفالت نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی به ایفای نقش می پردازند و آزاده صمدی و مسعود کرامتی نیز در این سریال با حضور دارند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست...

کارگردان پژمان تیمورتاش، نویسندگان: پژمان تیمورتاش، مهدی اسدزاده، مدیرفیلمبرداری: آرش رمضانی،طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی،طراح صحنه:مرتضی فرید،طراح لباس:زهرا صمدی، عکاس: نادرفوقانی، تدوین: امیرادیب پرور، صداگذاری: آرش قاسمی، آهنگساز: افشین عزیزی، مدیر برنامه ریزی: محمدرضا کشمیری، مدیرتدارکات: علی طهامی طهرانی، مدیرتولید: حسین فلاح و تهیه کننده: اسماعیل عفیفه از عوامل های سریال جنگل آسفالت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ امدادگر و نجاتگرحوادث جاده ای استان کرمان را پوشش می دهند
  • برپایی ۴۱ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای پوشش حوادث
  • ترکیب پیکان برای مصاف با پرسپولیس
  • همه بازیگران «جنگل آسفالت» معرفی شدند/ پخش از سوم فروردین ماه
  • حضور ۲ فیلم مشهدی برای اولین بار در اکران‌ نوروزی سینماها
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • سیر صعودی مخاطبان سینما در سال ۱۴۰۲
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیون تومانی چهار فیلم جدید
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیونی چهار فیلم جدید
  • کره زودتر از دنیا فیلم جدید بونگ جون‌هو را تماشا می‌کند