Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، دهمین همایش پدران آسمانی با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و روسای دیگر دستگاهها در گلزار مزار شهدای وادی رحمه  برگزار شد.

علایی در این همایش بعنوان سخنران این مراسم خاطر نشان کرد:  پدران،مادران و فرزندان شهدا الگوی بارز ایستادگی،استقامت و ولایتمداری است و این رفتار از اهل بیت امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین برایشان به ارث رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد که خود برادر دو شهید مراد ۱۳ ساله و سردار شهید حسینقلی علایی و جانباز جنگ تحمیلی است، در ادامه دهمین همایش پدران آسمانی گفت: ۹۹ درصد وصیت نامه شهدا با سفارش اکید در پیروی از ولایت فقیه آغاز شده است که این نشانگر اوج ولایت مداری، وحدت ، یکپارچگی و پیروی از مقام معظم رهبری است و پیوندی ناگسستنی میان مردم و ولایت وجود دارد.   وی تصریح کرد: ‌امروز نام شهدا زینت‌بخش همه مکان‌هاست، شهدا در جوار رحمت الهی هجرت کردند و همانطوری که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، پدران شهدا نیز کمتر از آنها نیستند و قدر این پدران شهدا را باید دانست.   علایی یادآور شد: ماندگاری انقلاب به برکت وجود مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا است و در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه ایران، شهدا سینه سپر کردند و نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند.   او گفت: اگر می‌خواهیم کشوری سربلند داشته باشیم، تنها راهش این است که پاسدار خون شهدا و حافظ راهی باشیم که با خود عزت، سربلندی و سرافرازی به همراه دارد.   علایی اظهار داشت : اگر امروز فرزندان شهدا در عرصه‌های مختلف می‌درخشند، به خاطر زحمات همسران شهدا است؛ این زنان کمتر از شهدا زحمت نکشیده‌اند و پیام‌آوران گمنام تاریخ هستند.   مدیحه‌سرایی و شعرخوانی برادر و پدر شهیدان پاشاپور در دهمین مراسم پدران آسمانی و محفل انس با قرآن و شهدا در گلزار شهدای وادی الرحمه شهرستان پارس آباد از دیگر بش های این مراسم معنوی بود.

همایش مذکور در راستای ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، از طریق ایجاد پیوند عمیق و ارتباط وثیق آن با مناسبت‌های دینی و مذهبی برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ تحمیلی خاک مقام معظم رهبری ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه

حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مبارک ۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمانشاه از ۲۷ اسفند گفت : تمامی امکانات فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه را برای استقبال از زائران بقاع متبرکه در ایام نوروز در استان آماده کرده ایم.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه همواره پناهگاه امن مردم بوده‌اند، گفت: بقاع متبرکه لحظه تحویل سال یکی از شلوغ‌ترین محل‌ها هستند، لذا تلاش شده بقاع متبرکه شاخص استان برای مراسم تحویل سال نو برنامه داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه در استان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم تحویل سال در شهر کرمانشاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) طاق‌بستان وچاه صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد. این مراسم در شهرستان‌ها نیز در امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی (عج) شهرستان هرسین و بقعه احمد بن اسحق شهرستان سرپلذهاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه محل اجرای طرح آرامش بهاری، افزود: در این خیمه‌های معرفت خدمات مختلف در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره وقف و ... به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، ضمن اینکه غرفه‌های حجاب و عفاف، کودک و ... نیز در این بقاع متبرکه فعال شده‌اند.

میرزایی اشاره‌ای به اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان داشت و گفت: قریب به ۱۵۰ زائرسرا و سوئیت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان وجود دارد که همگی آنها در ایام نوروز آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارند.

وی گفت: طرح آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان ادامه پیدا خواهد کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تحویل سال در آستان مبارک هفت امامزاده و بقعه متبرکه
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
  • نوروزی خاطره انگیز با سفر به پارس‌آباد؛ بهشت گردشگری ایران
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد