Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:16:50 GMT

حقوق معوقه شهرداری های قزوین پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۷۹۳

حقوق معوقه شهرداری های قزوین پرداخت شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی روز سه شنبه افزود: با پیگیری های استاندار اعتباری از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بابت حقوق معوق شهرداریهای استان اختصاص یافته که طی به حساب شهرداریها واریز شد.
این مسئول با بیان اینکه شهرداری ها نوک پیکان خدمت رسانی به جامعه هستند به اهمیت خدمات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: ارایه خدمات مطلوب و مستمر در ایام نوروز به گردشگران و شهروندان از جمله در حوزه تنظیف معابر و خیابان ها به تمامی شهرداری های استان تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان قزوین دارای 25 شهرداری است.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز جامعه خدمت رسانی روابط عمومی شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شرکت ذوب‌آهن فولاد خزر یکی از عظیم‌ترین کارخانجات فولادی و جزو بزرگ‌ترین بخش‌های تولید فولاد بخش خصوصی کشور در استان گیلان و فولاد کشور است. اما طبق گفته کارگران، درعین حال حقوق و عیدی کارگران این کارخانه از دی ماه پرداخت نشده ضمن اینکه یسمه تامین اجتماعی آنها هم قطع شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام و احترام
طی اخباری که از شبکه باران صدا و سیمای ملی کشور پخش شد قرار بود استاندار برای کارگران کاری انجام بده تا شرکت شروع به تولید کنه من یکی از کارگران شرکت فولاد خزر هستم و دم عیدی بیمه تامین اجتماعی ما قطع شده دی بهمن اسفند پرداخت نشده حقوق هم پرداخت نشده عیدی هم اصلا فقط یک حقوق دی ماه رو پرداخت کردن که همش رفته بابت اجاره خونه .تورو خدا پیگیر این شرکت باشید دم عیدی مارو از این گرفتاری نجات بدین اگر شما پیگیر باشید این موضوع حل میشه .چرا تولید نمیشه چرا حقوق و عیدی رو نمیدن؟!

دیگر خبرها

  • حقوق و بسته‌های حمایتی به المپیکی‌های پاریس پرداخت شد
  • پرداخت حقوق و بسته‌های حمایتی به نمایندگان المپیکی
  • حقوق المپیکی‌ها به طور کامل پرداخت شده است
  • (ویدئو) حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • افزایش اعتبار کتابخانه‌های عمومی تایباد از محل درآمد شهرداریها
  • تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • رشد ۲۷ درصدی پرداخت زکات در استان قزوین