Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-19@03:07:58 GMT

دکتر ،سردار محسن رضایی را جدی نگیریم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۷۹۹

یک سیاستمدار به این راحتی به آبروی خود چوب حراج نمی‌زند.به گزارش بلاغ،دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده سابق سپاه  و نامزد 3 دوره انتخابات ریاست جمهوری توییت کرد: «اگر کنوانسیون هایی مانند مقابله با تامین مالی تروریسم در ایجاد امنیت موثرند، چرا باید در ‏کشوری آرام چون نیوزلند شاهد کشته شدن ده ها نفر با استفاده از منابع مالی و تجهیزات ‏حاصل از آن باشیم»‏

رفتار محسن رضایی در انتخابات سال 88 باعث شده بود تا بسیاری او را سیاستمداری و نظامی معتدل بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که تلاش می‌کند بر اساس منطق و استدلال سخن بگوید. حرف‌ها و نظرات سردار رضایی این روزها اما کمی عجیب و غریب است. 

 

بخشی از استدلال‌های او در دکان هیچ عطاری یافت نمی‌شود؛ نمونه‌اش تویت فوق

 

واقعا اگر دوستان می‌خواهند با FATF مخالفت کنند، سر را بالا بگیرند، سینه را سپر کنند و بگویند ما لوایحه چهارگانه مخالف هستیم. دیگر چرا به شعور ما بازی می‌کنند؟

 

واقعا کنوانسیون هایی مانند مقابله با تامین مالی تروریسم چه ربطی به حمله وحشیانه نیوزلند داشت؟ مگر در ایرانی که به این کنوانسیون‌ها نپیوسته است، عملیات تروریستی انجام نمی‌شود؟ مگر حمله به مجلس و رژه اهواز یادمان رفته است؟

 

حرف‌های محسن رضایی دقیق از جنس استدلال‌هایی است که می‌گوید با پیوستن به FATF، باید سردار سلیمانی را به آمریکا تحویل دهیم. 

 

نمی‌دانم چرا محسن رضایی از منطق به بی‌منطقی رسیده است. شاید باید این تغییر روش را در انتخابات 1400 جستجو کرد. به نظر می‌رسد او به دنبال به دست آوردن دل جریان رادیکال ایران است. جریانی که مخالف درهای باز در سیاست خارجی است. جریانی که مخالف ارتباط با جهان است. 

 

کم کم می‌شود فهمید استدلال مخالفین برای مخالفت با FATF از  کجا آب می‌خورد!

 

این تغییر روش و این ادبیات باعث شده است که دیگر محسن رضایی را جدی نگیریم. دیگر نه نمی‌شود بر روی او به عنوان یک استراتژیست حساب کرد نه به عنوان یک سیاستمدار. یک سیاستمدار به این راحتی به آبروی خود چوب حراج نمی‌زند. 


منبع : کانال مصطفی داننده

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه ورق را در سال بد برگرداند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سال گذشته که کاوه رضایی به ایران بازگشت تا ماجراجویی جدیدش را تیم جدیدش آغاز کند، تصور هم نمی‌کرد که به دلیل پر شدن لیست استقلال مجبور به جدایی از تیم محبوبش شود و سپس در تراکتور هم با مشکلات حقوقی دست به گریبان شود.

رضایی در پنجره تابستانی یکی از خریدهای خبرساز سپاهان بود و انتظار می‌رفت در ترکیب این تیم بدرخشد، اما پس از چند ماه بیش از اینکه نام رضایی به دلیل گل‌ها، پاس گل‌ها و نمایش خوبش آورده شود، به دلیل مصدومیت در خبرها دیده شد.

با این حال این سال پر از فرود برای رضایی خوب و امیدوارکننده تمام شد. او در آخرین مصاف سپاهان مقابل گل گهر موفق به ثبت سومین گل فصل خود و راحت کردن خیال سپاهانی‌ها بابت کسب سه امتیاز با حضور به موقع روی ریباند شوت امید نورافکن بود.

رضایی که در دیدار برابر فولاد خوزستان و هوادار هم در نیم فصل اول گلزنی کرده بود، حالا هم خودش انگیزه بالایی برای شروع فصل جدید دارد و هم مورایس حساب بیشتری روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاوه ورق را در سال بد برگرداند!
  • چرا یکی از تاثیرگذارترین فیلسوفان تاریخ حتی یک کلمه هم ننوشت؟
  • سید حسن خمینی: انتخابات دیگر نیازی به نقد و استدلال ندارد! بعید است کسی از فرآیند آن دفاع کند، از انتخابات مجلس بگیرید تا خبرگان
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد
  • سیاستمدار فرانسوی: وجود دشمن خارجی برای ناتو ضروری است
  • تامین مالی واحد‌های مسکونی نیرو‌های مسلح به‌سرعت انجام می‌شود
  • تامین مالی واحد‌های مسکونی نیرو‌های مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • کلاهبردار حرفه ای در دام پلیس آگاهی آذربایجان غربی
  • بشنوید / چاوشی «بی‌بدن» آمد
  • محسن چاوشی با «بی بدن» می‌آید