Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد هفته‌های اخیر آبی پوشان گفت: از نظر نتیجه، استقلال اقتصادی بازی را می‌برد. متأسفانه آنها چند بازی است که ناهماهنگ هستند و فوتبال خوبی ارائه نمی‌کنند. انتظار هواداران این است که آبی پوشان با خیال راحت بازی را ببرند. اعتقاد دارم این عدم هماهنگی بیشتر به خاطر فشردگی و خستگی بازیکنان است و البته یک مقدار نفرات استقلال دچار غرور هم شده اند اما به هر حال در چند بازی گذشته استقلال در نیمه دوم خوب نبوده و باید با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو دارد تا شروع دربی، خود را آماده این مسابقه حساس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمزیار در خصوص عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: استقلال از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و همانند پرسپولیس شرایط خوبی در مرحله گروهی ندارد. آنها به راحتی سه امتیاز را در تهران برابر العین از دست دادند و این موضوع شرایط را برای صعود به مرحله بعد سخت کرد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: با توجه به اینکه صعود الهلال به دور بعد تقریباً قطعی شده است حالا باید سه تیم استقلال، الدحیل و العین برای رتبه دومی بجنگند و اگر آبی پوشان می‌خواهند به دور بعد صعود کنند باید یک بازی منطقی و به دور از استرس را مقابل حریفانشان برگزار کنند. اگر چه کار آنها سخت است ولی هیچ غیر ممکنی برای فوتبالیست‌های ایرانی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی لازم است تا یک تیم در دربی برنده این دیدار باشد؟ گفت: به اعتقاد من مسئله انگیزه مهمترین دلیل برای موفقیت در این دیدار است. با توجه به اینکه استقلال به رتبه دوم جدول صعود کرده و تنها دو امتیاز اختلاف با پرسپولیس دارد می‌تواند با ارائه یک بازی هجومی و البته منطقی به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند. در هفته‌های گذشته استقلال عملکرد خوبی داشته. از نظر آمادگی هم باید ایسما و پاتوسی از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسند تا بتواند در کنار دیگر بازیکنان نمایش قابل قبولی ارائه کرده تا به پیروزی دست پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تعداد دفعات بازی مقابل پرسپولیس، گفت: من ۱۶ بار مقابل پرسپولیس بازی کردم و تجربه زیادی از این دیدار دارم. سه بار زمانی که وحید قلیچ، نیما نکیسا و عابدزاده دروازه بان پرسپولیس بودند به این تیم گل زدم اما گلی که به عابدزاده زدم یکی از بهترین گل‌های من برای استقلال بوده است که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. موفقیت در این دیدار هیچ ارتباطی به بالا یا پایین جدول ندارد و تنها عامل تأثیرگذار شرایط روحی و روانی است و هر تیمی که از این فاکتور بهتر استفاده کند موفق خواهد بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید، ادامه داد: به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم محبوبم برنده شود. با توجه به شرایطی که دو تیم دارند و آمادگی بیشتری که استقلال نسبت به پرسپولیس دارد معتقدم آبی پوشان در این دیدار برنده خواهند شد.

کد خبر 4571681

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق ورمزیار تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهرداد محمدی، هوادار دوآتشه پرسپولیس که در این سال‌ها انتظارش برای دریافت پیشنهاد از سوی این باشگاه بی‌نتیجه مانده بود، سرانجام به درخواست جواد نکونام پاسخ مثبت داد و در انتقالی پرسر و صدا پیراهن آبی‌ها را به تن کرد. از قضا مهرداد شروع خوبی هم در این تیم داشت و خیلی زود این امیدواری را به‌وجود آورد که استقلال خریدی درجه یک و پربازده داشته اما هر چه گذشت اثر محمدی در استقلال کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. اگر قرار باشد خیلی خلاصه عملکرد هفته‌های اخیر مهرداد را بررسی کنیم، باید بگوییم او در ۱۴بازی اخیر فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. در این ۱۴مسابقه، محمدی ۷بار فیکس بوده که ۶مرتبه تعویض شده و ۷بار دیگر اساسا روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است. ناامیدکننده‌تر از همه اینکه مهرداد در ۲بازی اخیر حتی یک دقیقه هم به زمین نیامده است.

بازی با پرسپولیس دومین دیداری بود که محمدی در آن ۹۰دقیقه کامل روی نیمکت نشست. این بازیکن هفته قبل در جریان برتری دشوار یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان هم نیمکت‌نشینی کامل را تجربه کرد تا اینطور به‌نظر برسد که او به شکل جدی از افکار فنی و برنامه‌های تاکتیکی نکونام کنار گذاشته شده است. به‌دلیل آنچه در ابتدای مطلب گفتیم، دیدار با پرسپولیس می‌توانست برای مهرداد بسیار «خاص» باشد. او در دربی رفت ۸۱دقیقه بازی کرد که بی‌ثمر بود و در دربی برگشت اصلا به زمین فرستاده نشد. با این شرایط، شاید محمدی تبدیل به ارسلان مطهری دوم استقلال شود. مطهری هم فصل را خیلی خوب شروع کرد اما بعد نیمکت‌نشین شد و به تبریز کوچ کرد. آیا در پنجره تابستانی باید منتظر جدایی محمدی هم باشیم؟

کد خبر 839677 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • 3برنده و 2بازنده دربی یخ
  • تنها استفاده از وی‌ای‌آر در دربی (عکس)
  • جنگ بر سر جواد نکونام
  • دربی سرکاری!
  • اوسمار: دیدار با گل‌محمدی یک دورهمی دوستانه بود