Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@04:54:49 GMT

وزارت نفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۸۰۷

وزارت نفت

نام شخص حقوقی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران  

کد فراخوان ۳,۱۹۶,۷۴۲ - سه ميليون و صد و نود و شش هزار و هفتصد و چهل و دو   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۷ - بيست و هفتم اسفند ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۳ - سه   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 71990493390   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ روزنامه همدلی   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۷ - بيست و هفتم اسفند ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۷ / ۲ / ۱۳۹۸ - هفتم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت ارسال پيشنهاد ۳ / ۲ / ۱۳۹۸ - سوم ارديبهشت ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   مهلت دریافت اسناد ۲۴ / ۱ / ۱۳۹۸ - بيست و چهارم فروردين ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۰ / ۵ / ۱۳۹۸ - بيستم مرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - اصفهان - اصفهان   موضوع پيمان غذای گارکنان مراکز انتقال نفت ۱ و ۲ و ۳مارون به صورت حجمی   دستگاه مناقصه گزار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران   محل دریافت اسناد     طبقه بندی موضوعی
  مواد غذايی

  توضيحات پيمان غذايی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شین هوا، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد ۱۳۵ هزار و ۳۰۵ دستگاه از خودروی هیبریدی پریوس خود را در ژاپن به دلیل خطر باز شدن در‌ها در حین رانندگی فراخوان می‌کند.
بر اساس فراخوان این شرکت خودروسازی به وزارت حمل و نقل ژاپن در روز چهارشنبه، سه مورد شکایت مربوط به ایراد دستگیره درب عقب خودرو گزارش شده است، در حالی که وقوع هیچ گونه حادثه‌ای تأیید نشده است.
تویوتا اعلام کرد مدل‌هایی که فراخوان داده خواهند شد آنهایی هستند که بین نوامبر ۲۰۲۲ و آوریل ۲۰۲۴ تولید شده‌اند. این شرکت افزود تولید آنها را را متوقف می‌کند و تا زمان حل این مشکل، سفارش جدیدی از نمایندگی‌ها نمی‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • سقف حمایت‌های بنیاد ملی علم افزایش یافت
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان