Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله طمیمیان شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد نوروزی این سازمان برنامه‌های مختلفی را برای ایام نوروز تدارک دیده است. تلاش کردیم علاوه بر شاد و مفرح بودن برنامه‌ها، نشاط اجتماعی سالم ایجاد کنیم و برنامه‌های ما حاوی پیام‌های فرهنگی و زیست‌محیطی باشد.

طمیمیان عنوان کرد: همچنین تلاش کردیم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمام رده‌های سنی از برنامه‌ها بهره‌مند شوند و از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امسال برنامه‌ریزی کردیم تا برنامه‌ها در نقاط خاص متمرکز نشود و برنامه‌های نوروزی به‌طور یکسان در منطقه اجرا شود هرچند سال‌های گذشته نیز به‌طور یکسان در منطقه اجرا می‌شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند میزبان کاروان‌های راهیان نور است برنامه‌هایی برای بازدیدکنندگان یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور داریم.

طمیمیان گفت: تلاش کردیم مشارکت‌های مردمی را در قالب فراخوان‌های مختلف داشته باشیم و از مشارکت سپاه آبادان و خرمشهر و دیگر سازمان‌ها استفاده کنیم.

موعود شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این جلسه بیان کرد: رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی هدایت‌گر و روشن گر مسئولان منطقه آزاد اروند است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل منطقه آزاد اروند ایجاد امید برای مردم منطقه بوده است، اظهار کرد: رسانه‌ها تأثیر زیای در دیده شدن مشکلات آبادان و خرمشهر داشته‌اند و پیگیری‌های زیادی در این خصوص نیز انجام شد.

کد خبر 4571794

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند اردوهای راهیان نور راهیان نور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور

زارعی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: این منطقه در رده‌بندی مناطق آزاد و ویژه کشور رتبه پنجم را کسب کرد؛ این منطقه به دلیل اینکه تنها ۹ سال فعالیت دارد و نوپا است در سال‌های گذشته رتبه‌ای نداشته است و امسال این رتبه را بین ۷۱ منطقه ویژه کشور کسب کرده است.

او با بیان اینکه بهترین حالت را در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور داریم، افزود: زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و سایت مرزی در چند سال اخیر افزایش یافته به گونه‌ای که می‌توانیم حجم سرمایه گذاری بیشتری را بدون کمبود زیرساخت‌ها قبول کنیم.

زارعی بیان کرد: امسال در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ۲۱ گروه سرمایه گذاری و در سایت مرزی ماهیرورد هم ۲۷ گروه سرمایه گذاری منجر به عقد قرار داد شده است.

بیشتر بخوانید

 ۱۶ طرح سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی فعال هستند

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار کرد: در سایت مرزی ماهیرود تلاش کرده ایم تمام سرمایه گذاری‌ها مشارکتی باشد؛ یعنی ۵۰ درصد از سوی سرمایه گذاران ایرانی و ۵۰ درصد از سوی سرمایه گذاران افغانستانی باشد، در مرز ماهیرود و سایت مرزی بهترین انبار‌های دپو کالا را ساخته‌ایم.

او با بیان اینکه اکنون ۳۴ واحد با حجم سرمایه گذاری ۳۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۲۷۰ میلیون ریال و اشتغال ایجاد شده هزار و ۳۵ نفر در سایت مرکزی بیرجند مستقر است، تصریح کرد: در سایت مرزی این منطقه هم ۲۰ واحد با میزان سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغال ایجاد شده ۲۶۶ نفر در حال فعالیت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آماده باش مراکز اورژانس سراسر کشور به دستور وزیر بهداشت
  • بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور
  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • هشدار هواشناسی برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب کشور
  • پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • بازدید مهدی تاج از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • خدمات سلامت روان در مناطق سیل‌زده | یک بیماری جدی در جنوب شرق کشور داریم
  • حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب کشور در راهیان نور ۱۴۰۲