Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه توجه آگاهی از سوی انجمن علمی مشاوره دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه از دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸ هر هفته دوشنبه‌ها از از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی با تدریس پیوند جلالی (دانشجو دکتری روان شناسی بالینی و مترجم کتاب‌های توجه آگاهی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی آغاز شده است و  دانشجویان زیر  نظر روانشناسان مرکز مشاوره؛ آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

دکتر فاطمه محرری افزود: ارتقای سطح سلامت روان در محیط‌های دانشجویی و پیشگیری از شیوع آسیب‌های روانی و اجتماعی بین دانشجویان از اهداف این طرح است.

وی با تجلیل از مرکز مشاوره دانشکده پزشکی و دانشجویان پزشکی مشارکت کننده در این طرح گفت: در طرح غربالگری سلامت روان، همه روزه واحد مشاوره با حضور روانشناسان پذیرای دانشجویان است.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: یکی از اهداف این طرح،  ارتباط دانشجویان با مرکز مشاوره، ارتقای سلامت روان، افزایش انگیزه و روحیه مشارکت دانشجویان در ارتقاء مهارت‌های اجتماعی  و همکاری آینده  آنان در غربالگری‌های سلامت روان است.

دکتر فاطمه محرری  افزود: غربالگری روانشناختی دانشجویان از وظایف اصلی اداره‌های مشاوره دانشجویی برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات روانشناختی دانشجویان است و نیز با توجه به تأکید وزارت مبنی بر مشارکت دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی، دانشجویانی که تا کنون موفق به شرکت در این مهم نشده اند با مراجعه به نشانی: http://ccsm.behdasht.gov.ir برای تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • روز روانشناس ۱۴۰۳ + تاریخ و تعریف رشته مشاوره و انواع Psychology
  • تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه‌های علمیه افغانستان
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است