Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:34:40 GMT

نفرات برتر همایش ملی شعر گویشی هُمدِرُنگ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۲۹۹۴

نفرات برتر همایش ملی شعر گویشی هُمدِرُنگ معرفی شدند

محمد احمدی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دهمین همایش ملی شعر گویشی همدرنگ امروز(دوشنبه) به میزبانی باغملک و با حضور 80 شاعر از سراسر کشور در محل تالار فردوسی این شهرستان برگزار شد.
وی افزود:️ 250 اثر از شاعران برجسته کشوری از 11 استان لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری ، مازندران، قم، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران و خوزستان در این همایش خوانش شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک تأکید کرد: در پایان سجاد لطفیان پور ، خسرو محمدی ، مجید فرخ وند ، هادی قنبری ، صادق شیرانی ، حسن بهرامی ، اقبال طهماسبی و وحید شهپری در بخش آزاد و فاطمه احمدی و اقبال طهماسبی در بخش آیینی به عنوان برگزیده شناخته شده و با اهدای تندیس دهمین همایش ملی شعر گویشی همدرنگ و هدایای نقدی از آنان تجلیل شد‌.
همایش شعر گویشی همدرنگ برای دهمین سال متوالی برگزار شد، این همایش پیش از این به صورت استانی و منطقه ای به انجام می‌رسید که امسال برای نخستین بار تحت عنوان جشنواره کشوری شعر گویشی برگزار شد.
9434/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان خراسان رضوی شعر مد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله مرادی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هر استان پرچمدار یک طرح است که استان چهارمحال و بختیاری در موضوع دانش سنتی محیط زیست پرچمداری را به عهده می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۴٠ مقاله در خصوص دانش محیط زیستی به دبیر خانه این ۲۴۰ این همایش ارسال شده است گفت: از بین مقالات ارسال شده به دبیرخانه ۱۲۰ مقاله انتخاب و مجموعه ۱۳ مقاله در دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهند شد.

مرادی خاطر نشان کرد: ۷ وبینار پیش از برگزاری همایش و شرکت کردن ۷۰۰ نفر از علاقمندان دانش سنتی محیط زیستی برگزار شد.

وی افزود: دانش سنتی هر استان به واسطه مقاله‌ها و طرح‌های ارائه شده در آن استان جمع می‌شود و در نهایت در یک اطلس دانش سنتی ایران به نمایش در خواهد آمد.

مرادی یادآور شد: پس از اتمام این همایش، جلسات آسیب شناسی برگزار و نقاط ضعف و قوت به دقت بررسی خواهد شد تا برای همایشات آینده برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد.

وی به مسئله آموزش در محیط زیست اشاره کرد و گفت: آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است که با تفاهم‌نامه‌ها و کارگروه‌های ایجاد شده برای تعامل با سایر ادارات از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد و تلاش کردیم که عموم مردم را در معرض اطلاعات و دانش صحیح و کافی قرار دهیم.

مرادی یادآور شد: ما برای اقشار مختلف از جمله ورزشکاران به خصوص مربیان و بازیکنان فوتبال، هنرمندان، روحانیون، دانشجویان و معلمان مقاطع مختلف و دیگر اقشار تأثیرگذار کلاس‌های آموزشی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم با دادن دانش‌های محیط زیستی به همگان از محیط زیست محافظت کنیم.

کد خبر 6080395

دیگر خبرها

  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲