Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی شبانه‌روز گذشته عملیانی را علیه مزدوران سعودی در استان‌های جیزان و نجران انجام دادند که در پی این عملیات چندین نفر از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، شبکه المسیره گزارش داد که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (انصارلله) پایگاه مزدوران سعودی در منطقه «السدیس» در استان نجران را هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این عملیات بخشی از تجهیزات نظامی متعلق به مزدوران سعودی منهدم شده و چندین مزدور سعودی نیز به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

در پایان این عملیات کنترل یکی از پایگاه‌های مزدوران به دست نیرو‌های یمنی افتاده است.

نیرو‌های یمنی عملیات دیگری را علیه مزدوران سعودی در منطقه بیابانی «البقع» انجام دادند که در پی این عملیات نیز تعدادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

روز گذشته نیز نیرو‌های یمنی در منطقه «الصوح» عملیاتی را علیه مزدوران سعودی انجام دادند که در پی این عملیات، مزدوران سعودی خسارات زیادی را متحمل شدند.

در استان جیزان نیز نیرو‌های یمنی پایگاه مزدوران سعودی در منطقه «مثلث عاهم» و «جبل النار» را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، در پی عملیات شبانه‌روز گذشته نیرو‌های یمنی در چند منطقه استان جیزان از جمله جبل‌الدود تعداد زیادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن ارتش یمن مزدوران سعودی انصارالله جیزان نجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها بر علیه ایران، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این انجام خواهد شد.

سردار سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: علت این عملیات، عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما به هیچ وجه قابل قبول نبود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران قانونی کشورمان که به دعوت دولت سوریه برای مقابله با تروریسم در آن کشور حضور قانونی داشتند، عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: در همین ۱۰ روز گذشته، همه کشور‌های جهان، غیر از دو سه کشوری که حامی مطلق رژیم صهیونیستی هستند، این اقدام را محکوم کردند و این اقدام صهیونیست ها، بایستی مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه بایستی صورت بگیرد و با همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیرو‌های مسلح، این عملیات انجام شد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» به نحوی طرح ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگ صهبونیست‌ها در ارتفاعات «جبل الشکل» در مرز سوریه با فلسطین اشغالی که اطلاعات لازم برای این را جنایت برای صهیونیست‌ها تأمین می‌کرد و هم پایگاه هوایی «نوآتیم» که هواپیما‌های اف ۳۵ برای هدف قراردادن بخش کنسولی سفارت ما در دمشق از آنجا بلند شده بودند، به طرز قابل توجهی مورد هدف قرار گرفتند و از کار افتادند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: در عملیات «وعده صادق»، تعداد قابل توجهی پهپاد، موشک‌های کروز و بالستیک مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده از تاکتیک‌های کاملاً اندیشیده شده و طراحی مناسب، نه گنبد آهنین و نه سپر دفاعی موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله قابل توجهی با این امکانات و عملیات داشته باشد و عملیات به اهدافش نائل شد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده بود از عملیات دمشق اطلاع نداشته است، اما در واقع این عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود، گفت: آمریکا اعلام کرده بود که به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست، اما اطلاعات ما حاکی از آن است که در دفاع از رژیم صهیونیستی، با تمام توان در فضای عراق و اردن وارد عمل شده بودند و تلاش کردند که عملیات خنثی شود، اما نتوانستند کاری انجام بدهند و بحمدالله عملیات به هدفش رسید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» منتج به نتیجه کامل شده است، تصریح کرد: این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه این عملیات وجود ندارد، اما چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه یا جای دیگری انجام بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر این انجام خواهد شد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها برابر بزرگتر از عملیات موشکی و پهپادی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی بود، بیان کرد: سعی کردیم در حدی که تنبیه اتفاق بیفتد، علیه رژیم صهیونیستی عملیات انجام دهیم.

وی افزود: در عملیات «وعده صادق» مراکز جمعیتی و اقتصادی رزیم صهیونیستی مورد هدف قرار نگرفتند تا ارتش متجاوز صهیونیست‌ها بدانند اقدام تجاوزگرانه و جنایت بارشان بدون پاسخ نمی‌ماند و قطعاً ما آمادگی این را داریم که از خاک، منافع و فضای مان به نحو احسن دفاع کنیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انجام شد، اما در هم افزایی با سپاه پاسداران، بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران، با واحد‌های پدافندی سپاه و ارتش، دفاع از فضای کشور را بر عهده داشتند و همچنان دارند.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و چنانچه نیاز باشد مجدداً وارد عمل خواهند شد و تدابیر لازم برای امنیت فضا و سایر مراکز کشور به عمل آمده است و امیدواریم این عملیات طلیعه‌ای برای پیروزی مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تنبیه رژیم جعلی اسرائیل، موجب غرور ملی شد
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • چرا حمله ایران به اسرائیل اجتناب ناپذیر بود؟
  • مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است
  • عملیات سپاه علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد بود؟
  • عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟
  • در صورت ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها بر علیه ایران، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این انجام خواهد شد.
  • سردار باقری: عملیات علیه اسرائیل از نظر ما خاتمه یافته است/ اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود