Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:42:13 GMT

آماده سازی 20 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی بروجن

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۰۵۲

آماده سازی 20 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی بروجن

مسعود ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدارس به وسایل گرمایشی و اقلام رفاهی مجهز است.
وی ادامه داد: در صورت ورود مسافران بیش از آنچه پیش بینی شده است آموزشگاه های بیشتری درنظر گرفته می شود و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.
ملکی با بیان اینکه شهرستان بروجن در نوروز 97، میزبان بیش از یک میلیون گردشگر از نقاط مختلف کشور بوده است، تصریح کرد: امامزاده حمزه علی، مجموعه سیاسرد و تالاب های چغاخور و گندمان بیشترین تعداد بازدید کننده در ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: تمهیدات ترافیکی، کشیک اصناف، استقرار پایگاه های هلال احمر، پایگاه های اورژانس و بازرسی کارشناسان از بهداشت محیط و موادغذایی اقدامات لازم انجام شده است.
به گزارش ایرنا، بروجن دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان چهارمحال و بختیاری در 60 کیلومتری شهرکرد و شرقی ترین نقطه این استان قرار دارد.
بدلیل آب و هوای خنک و معتدل در بهار و تابستان و همچنین وفور جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی در بروجن، این شهر به عنوان یکی از شهرهای توریستی چهارمحال و بختیاری شناخته می شود.
7363/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسکان مسافران نوروزی ایام نوروز مدرسه مسافران مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران کشورمان با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح زیر است:

کسب جواز حضور در مهمترین آوردگاه ورزشی بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسوولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • حذف ۲۵۰ کیلو گرم گوشت دام‌های تصادفی در بروجن
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک