Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:05:45 GMT

بازیکن تیم والیبال کاله: والیبالم را مدیون عطایی هستم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۱۰۷

بازیکن تیم والیبال کاله: والیبالم را مدیون عطایی هستم

بازیکن ۱۹۸ سانتی‌متری تیم والیبال کاله آمل با اشاره به اینکه بر سر دو راهی آمل و ارومیه قرار دارم گفت: والیبالم را مدیون عطایی هستم. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

میثم صالحی بازیکن 198 سانتی‌متری و 21 ساله تیم والیبال کاله آمل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل اظهار داشت: از کارشناسانی که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم چون این انتخابات به امثال بنده انگیزه می‌دهد اما باید بگویم که همبازی‌هایم خیلی به بنده کمک کرده بودند به ویژه از نیم فصل دوم لیگ همه چیز ایده‌آل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازی با سایپا خوب ظاهر نشده است، افزود: در بازی مقابل ایگور کولاکوویچ استرس داشته و در مجموع سایپا بسیار خوب بازی کرده بود و اجازه خودنمایی را به ما نداد.

صالحی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی به عنوان پدیده لیگ امسال ظاهر شدند، تصریح کرد: بازیکن خوب زیاد بودند ولی علی اصغر مجرد جلوه‌ای دیگر داشت.

اعلام اسامی بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایرانبی‌نظمی در پایان لیگ برتر والیبالتهران| تیم والیبال شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر شد

وی از سعید معروف و میلاد عبادی‌پور به عنوان الگوی مربیان موفق خود یاد کرد و افزود: در اردوی دو تیم ملی این دو بزرگوار به بنده کمک کردند و در بین بازیکنان خارجی فیلم بازی انگابت و خوان توره نا را مرتب نگاه می‌کنم و از آنها یاد می‌گیرم.

صالحی با بیان اینکه فعلا درگیر اردوی تیم ملی بوده ولی آمل و ارومیه را هر دو شهر خود می‌دانم، تصریح کرد: مردم ارومیه دوست دارند به ارومیه برگردم ولی کاله آمل یک باشگاه واقعی است که از نظر مدیریت در ایران مانند ندارد. 

وی افزود: بنده خود را مدیون عطایی و حسین کاظمی می‌دانم هر چه دارم از بهروز عطایی است ولی باید ببینم در آینده چه شرایطی پیش می‌آید.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به هم استانی‌ها و رانندگان توصیه کرد: با توجه به هشدار‌های هواشناسی از انجام هر گونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ رضایی افزود: در این شرایط علی‌رغم حضور گسترده همکاران بنده و سایر دستگاه‌های خدمات و امدادرسان، احتمال اختلال در ترافیک و تردد‌های جاده‌ای وجود دارد.
وی بیان کرد: احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار داشته باشند و با همکاران بنده مستقر در جاده همکاری لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی