Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@10:26:28 GMT

توقف قطارهای گرگان - تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۱۲۰

توقف قطارهای گرگان - تهران

تین‌نیوز | 

استمرار بارندگی شدید و رگباری که از شب گذشته در شمال کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد، علاوه بر توقف قطارها در مسیر گرگان- تهران و برعکس؛ جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی را نیز بست.

به گزارشتین‌نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 کشور دوشنبه شب با یادآوری استمرار بارش های شدید و رگباری و رانش زمین پیرامون این خط ریلی بویژه در منطقه مازندران و محدوده شهرهای نکا و پل سفید، گفت: هم اکنون حرکت کلیه قطارها در محور گرگان- تهران و برعکس متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا قربانی اظهار کرد: راه آهن گلستان در محدوده پل قره تپه و پل مزین حوالی بندرترکمن به زیر آب رفت و هرچند بیل مکانیکی بازو بلند و عوامل فنی راه آهن به محل اعزام شده اند اما خارج شدن ریل از آب دست کم تا فردا به طول می انجامد.

وی گفت: حرکت قطار امشب از تهران به گرگان و کلیه قطارهای محلی فردا /سه شنبه/ در استان گلستان لغو شده است.

وی از مسافرانی که بلیط این مسیرها را در دست دارند خواست با حضور در آژانس های طرف قرارداد صد درصد بهای بلیط خود را دریافت کنند.

همچنین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به آب گرفتگی جاده جنگل گلستان به سوی خراسان شمالی در محدود پل چشمه اظهار کرد: مسیر غرب به شرق این محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ دوم علی عبدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف حفظ امنیت مسافران و خودرو های عبوری، تردد از استان گلستان به سوی خراسان شمالی تا فروکش آب از سطح معابر، مسدود خواهد بود و تلاش داریم با هماهنگی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان و همکاران استان همسایه، جلوی تردد خودروهای انگشت شماری که از سوی خراسان به گلستان در حرکت هستند نیز گرفته و مسیر شرق به غرب مسدود شود.

استان گلستان به مرکزیت گرگان افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

بر اساس برخی گزارش ها از شب گذشته تاکنون در برخی نقاط گلستان نزدیک به 200 میلی متر باران باریده است؛ ضمن اینکه طوفان با سرعت حدود 110 کیلومتر در ساعت امروز خساراتی به بخش های مختلف این استان وارد کرد.

همچنین پرواز صبح دوشنبه شرکت آسمان از تهران به گرگان نتوانست به زمین بشیند که به دنبال آن پرواز گرگان- تهران نیز لغو شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمدرضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد