Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:16:01 GMT

رزمی کاران آذربایجان غربی 16 مدال کشوری کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۱۲۵

رزمی کاران آذربایجان غربی 16 مدال کشوری کسب کردند

ارومیه - ایرنا - رییس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی استریت فایت کشور موفق به کسب 13 مدال طلا و سه برنز شدند.

امیر رسولی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استریت فایت /مبارزه های خیابانی/ آذربایجان غربی با 44 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عازم این مسابقات شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه رقابت به میزبانی شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، بیان کرد: در بخش /استایل اولترافورس/ نیاز خوش نژاد، سالار ولی زاده، رضا بیک تاژ، معین حسن زاده و مرتضی محمدی هر کدام یک مدال طلا و سپهر ویسی نژاد، امیرحسین رشیدنیا و رضا مسعودی سه مدال برنز کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش /استایل کیوان لوز/ محسن پوشنه و علی مقدسی طلا آوران استان در این رشته بودند.
رییس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت: در بخش هنرهای فردی آرمین الهوردی، محمد خادم و نیاز خوش نژاد هر سه بر سکوی قهرمانی جای گرفتند.
رسولی افزود: در بخش سوپرفایت نیز احد سلیم زاده، یاسر اکبری و محمدرضا اکبری هر کدام یک نشان طلا برای تیم استان به ارمغان آوردند.
رییس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت: این تیم با مربیگری بهنام فولادی و سرپرستی میلاد رستمی عازم مسابقات شده بود.
وی اضافه کرد: طی چند روز گذشته نیز تیم بانوان سلماس به نمایندگی از این استان با کسب 10 مدال رنگارنگ بر سکوی سوم رقابت های قهرمانی هنرهای رزمی /استریت فایت/ کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا شهریور ماه امسال تیم های مردان و بانوان استان بر سکوی قهرمانی مسابقات هنرهای رزمی استریت فایت یا مبارزه های خیابانی شمال غرب کشور قرار گرفته بودند.
ورزش‌های رزمی دارای 32 سبک است که بعد از فوتبال و والیبال پرطرفدارترین رشته ورزشی در آذربایجان غربی است.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي قهرماني كشور آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری