Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان طارم گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه آخر سال و حوادث احتمالی مربوط به آن و همچنین تعطیلات نوروزی پیش رو، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طارم آمادگی کامل برای مدیریت بحران های احتمالی را داشته باشند.

ستار صفری روز سه شنبه در آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طارم بر لزوم آمادگی و هماهنگی کلیه دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، در چهارشنبه آخر سال جهت پیشگیری از حوادث و تسهیل در امر مسافرتهای نوروزی و ساماندهی مسافران و جهت مقابله با مخاطرات طبیعی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای جلوگیری از آتش سوزی در سه شنبه پایان سال جمع آوری لاستیک های فرسوده در روستاها و شهرها در دستور کار قرار گیرد، چرا که سوزاندن این نخاله های لاستیکی موجب ایجاد آتش سوزی های گسترده شده، به تاسیسات شهری و روستایی آسیب می زند و موجب آلودگی محیط زیست می شود.
این مسئول از والدین خواست تا فرزندان خود را در مراسم شب چهارشنبه آخر سال تنها نگذارند و عنوان کرد: آمارها نشان می دهد بیشتر حوادث دلخراش این مراسم به علت نبود والدین در کنار فرزندانشان است.
سرپرست فرمانداری طارم از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواست تا حد امکان با مردم در اجرای ایمن و مناسب مراسم چهارشنبه آخر سال همسو و همگام باشند تا آیین کم خطری را مطابق با سنت باستانی داشته باشیم.
صفری آماده به کار بودن ماشین های آتش نشانی در روستاهای معین را یکی از ضروریات در این ایام عنوان کرد و افزود: با توجه به تجربیات سالهای گذشته در مواقع بروز آتش سوزی متاسفانه بسیاری از این ماشین ها دارای نواقصی بوده اند که نتوانسته اند عملکرد لازم را داشته باشند، بنا براین لازم است خودروهای آتش نشانی از لحاظ فنی، پربودن مخزن آب، رانندگان و اپراتور در آماده باش کامل باشند و بازرسی و نظارت بر این خودروها بخصوص در ایام تعطیلات در روستاهای درام، شیت، گیلوان و هزارود به صورت دائمی باشد.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان طارم اظهار داشت: با توجه به بارش های مناسب در سال جاری نسبت به سال قبل و افزایش پوشش گیاهی، احتمال آتش سوزی مراتع در سال بعد بیشتر خواهد بود و ضروری است با توجه به پراکندگی جغرافیای شهرستان طارم اکیپ های گشت متشکل از دستگاه های متولی با هم افزایی و تعامل به صورت هماهنگ بازرسی و کنترل بر محیط زیست و مراتع شهرستان را داشته باشند.
صفری جمع آوری و مدیریت شاخ و برگ حاصل از هرس درختان زیتون در حاشیه جاده های شهرستان طارم را یکی دیگر از ضروریات این روزهای شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع موجب شده است هم شهرستان برای مسافران عبوری سیمای مناسبی نداشته باشد و هم می تواند در روزهای آینده یکی از عوامل ایجاد حریق در باغ ها و مراتع شهرستان باشد.
این مسئول بر آمادگی پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، اکیپ های امداد و نجات و اورژانس در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
آماده به کار بودن کشیک اداره ها بخصوص دستگاه های خدمات رسان، ممنوعیت حفاری تا روز 16 فروردین، در دسترس بودن اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در روزهای تعطیلات، مبارزه با آفت ملخ مراکشی در سال جدید و همچنین مبارزه با آفت موریانه در روستای ارشت از دیگر مورادی بود که مقام عالی دولت در شهرستان طارم بر آنها تاکید کرد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم سید محمود حسینی پور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

کد خبر 6084609

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد