Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ منوچهر مرادی در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان اظهار داشت: در نوروز 97 بر اثر تصادفات درون شهری در استان چهار نفر کشته و 117 مجروح شده بودند.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه کاهش تلفات درون شهری در ایام تعطیلات نوروز از اولویت های کاری پلیس راهور است اظهار کرد: درصد بالایی از تصادفات درون شهری مربوط به عابرین پیاده می باشد چراکه گذرگاهی امنی در معابر شهری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حوزه های شهری الیگودرز، ازنا، خرم آباد و بروجرد شاهد کاهش تلفات درون شهری بودیم در حالی که در شهرکوهدشت میزان تلفات درون شهری ناشی از حوادث رانندگی افزایش داشت.
وی افزود: برنامه پنج ساله کاهش تصادفات در استان تدوین شده و علیرغم نبود تجهیزات کافی برای پایش و کنترل ترافیک بر اساس ارزیابی‌های ابلاغی، پلیس راهور لرستان در کشور موفق به کسب رتبه نخست شد.
6060/3210
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروز پلیس راهور جمهوری اسلامی کنترل ترافیک نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ حسینی افزود: از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور تا کنون ۲ نفراز هم استانی‌ها جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند و اگر چه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۲۳ درصدی داشته، اما از مردم می‌خواهیم با سرعت مطمئن و بستن کمربند ایمنی در معابر شهری تردد کنند.
او ادامه داد: در سال گذشته ۱۰۲ هم استانی جان خود را در معابر درون شهری از دست دادند که ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح درون شهری را راکبان موتورسیکلت‌ها رقم زدند.
رئیس پلیس راهور استان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا کنون خودروی ۱۱۸ راننده متخلف به صورت ساعتی توقیف و ۲۷ گواهینامه نیز به دلیل ارتکاب به چند تخلف همزمان باطل شد.
سرهنگ حسینی افزود: در این مدت همچنین ۶۷ دستگاه خودروی رانندگان متخلف به دلیل ارتکاب چند تخلف همزمان به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین