Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:50:35 GMT

قرارگاه جهادی شهیدکاظمی فعالیت خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۳۸۲

قرارگاه جهادی شهیدکاظمی فعالیت خود را آغاز کرد

   

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگانرضا محمدی نژاد مسول قرارگاه جهادی شهید کاظمی  گفت: قرارگاه جهادی شهید کاظمی به مدت ده روز برای خدمت رسانی به مردم محروم منطقه هشتبندی به ارائه خدمات مختلف پزشکی، علمی، فرهنگی و آموزشی خواهند پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر تیم دندانپزشکی متشکل از ۵۰ دندانپزشک از دانشگاه‌های مشهد اصفهان، یزد، تهران، بجنورد و بندرعباس و شیراز در منطقه هشتبندی حضور پیدا کرده اند و در روز اول کاری خود قریب به ۵۰۰ نفر را ویزیت کرده اند و به آنان خدمات دندانپزشکی ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسول گروه جهادی شهید کاظمی خاطرنشان کرد: تیم دندانپزشکی خدماتی نظیر جراحی، کشیدن داندان، ترمیم و پرکردن دندان را برای افراد بزرگسال و اطفال ارائه می‌دهند.

محمدی نژاد در خصوص سایر فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید کاظمی، گفت: احداث ۳۰ واحد مسکونی برای ایتام، اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح منطقه، دیدار با خانواده شهدا، برنامه‌های ورزشی به یاد شهید مدافع حرم هرمزگانی شهید خلیل تختی نژاد شامل مسابقات جام فوتبال، مسابقات فوتسال و تنیس روی میز از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید کاظمی در منطقه هشتبندی است.

وی در همین رابطه گفت: ایستگاه‌های صلواتی و دیوار نویسی از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی در منطقه هشتبندی است.

مسول گروه جهادی شهید کاظمی اظهار داشت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و جشنواره مردمی فیلم عمار از دیگر برنامه‌های قرارگاه جهادی شهید کاظمی در حوزه فرهنگی می‌باشد.

محمدی نژاد با اشاره به فعالیت‌های کارگروه آموزشی این قرارگاه اظهار داشت: ۲۰ نفر از اساتید کنکوری و رتبه‌های برتر کنکور برای آموزش ۳۰۰ نفر از دانش آموزان سختکوش این منطقه حضور خواهند یافت و ۳۰۰۰ جلد کتاب تست بین دانش آموزان این منطقه اهدا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در جمع اعضای قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان ادامه داد: این مشکل با همکاری مجموعه‌های قرارگاه سازندگی امام حسن(علیه السلام)، سازمان برنامه و بودجه و آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در حال رفع است.

به گفته وی این اقدامات بر این پایه است که رویکرد مدیریتی استان از پشت میزنشینی به حضور میدانی تبدیل شده است و مدیران با هدف تکمیل طرح‌های کلیدی استان که موضوع آبرسانی یکی از آنها است، حرکت می‌کنند چرا که در برابر مردم _ولی نعمتان اصلی انقلاب_ مسئول هستیم.

استاندار در ادامه به وجود ۲۸۰۰ روستا در آذربایجان شرقی و وجود مشکل آب در ۵۸۰ روستای استان (بر اساس گزارش‌های اعلامی مسئولان حوزه آب) اشاره کرد و افزود: تقریبا یک پنجم روستا‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند از این رو لازم است توجه ویژه‌ای برای حل مشکل آنها شود.

رحمتی در همین نشت ضمن تماس تلفنی با رضایی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و مدیر مس سونگون که در پرداخت مطالبات تعهد شده این مجموعه برای پیشبرد طرح‌های آبرسانی منطقه، تعلل کرده اند، قول پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان از وزارت نیرو و ۴۰ میلیارد از مس سونگون را گرفت تا طرح‌ها با شتاب بیشتر و تا رسیدن فصل تابستان به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درخصوص مصوبات نشست قرارگاه جهادی آبرسانی به روستا‌های استان و اعلام زمان بندی برای افتتاح طرح‌های آبرسانی روستایی از جمله آلمالوی هشترود و مجتمع آزادگان در کلیبر اشاره کرد و گفت: این طرحها تا سوم خرداد امسال افتتاح می‌شود، ضمن این که با همت و اقدامات جهادی امسال تنش آبی جدی چه در شهر‌ها و چه در روستاهای استان نخواهیم داشت.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری