Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طوفان باعث شد که 70 فیدر خطوط انتقال برق گلستان از مدار خارج شود که با تلاش نیروهای توانیر 69 فیدر مدار برگشتند.

علی اکبر نصیری در گفتگو با مهر اظهار کرد: طوفان و بارش شدید که از شامگاه یکشنبه در گلستان آغاز شده به تأسیسات و شبکه برق گلستان آسیب رساند.

وی افزود: سقوط درختان بر روی شبکه، تیرشکستگی و برخورد خودروها با تأسیسات برق، سیم پارگی و افتادن اشیاء خارجی در روی سیم ها سبب قطعی ها طولانی مدت در برخی از شهرها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری گفت: طوفان باعث شد که ۷۰ فیدر از مدار شود و با تلاش اکیپ های اجرایی تمام آن ها جز فیدر ۲۰ کیلوولت علی آبادکتول به مدار برگشته است.

وی با بیان این که تمام نیروها تلاش می کنند که خاموشی های موردی را برطرف کنند، ادامه داد: کسانی که برق آن ها قطع شده با شماره توزیع برق تماس گرفته تا همکاران ما به مشکل آن ها رسیدگی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به این که ۷۵ اکیپ چهارنفره در استان تجهیز شده و مشغول امدادرسانی هستد، گفت: شدت بارش ها به قدری بود که توانیر تهران اعلام همکاری کرد اما با ظرفیت نیروهای استان مشکل برطرف شد.

طغیان رودخانه نکا به روستاهای دشت رسید/ تخلیه برخی منازل

محمد محمدیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا در گفتگو با مهر مازندران گفت: بسیاری از روستاهای دشت نکا و محصولات زراعی گرفتار سیلاب شد.

محمدیان با اعلام اینکه خطر جدی نکا و شهروندان را تهدید نمی‌کند؛ یادآور شد: سطح آب رودخانه پایین آمده و خطر جدی مواجه شهر و شهروندان نیست.

وی افزود: نیازمندی فعلی ما در شهرستان افزایش تعداد بیل مکانیکی و لودر است و امیدواریم در این بخش با افزایش امکانات و تجهیزات برای مهار آب‌های سطحی اقدام شود.

بارش باران در شهرهای شرق مازندران موجب اختلال در زندگی ساکنان این منطقه شد به طوریکه بسیاری از روستاها در محاصره سیلاب قرار گرفتند.

بارش باران از شب گذشته تاکنون موجب طغیان رودخانه نکا، خلیل شهر و جاری شدن سیل و سیلاب در مناطق مختلف شد. در نکا با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه نکا رود و اعلام شرایط اضطراری، تخلیه منازل اطراف در دستور کار قرار گرفته است.

این در حالیست که جاری شدن سیل در مناطق کوهستانی شرق مازندران هم موجب مشکلات فراوان شده و راه دسترسی روستاییان به شهر مسدود است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • چالش ماهواره‌ها در موقعیت‌یابی/ تصادفات خطرناک مداری در راه است