Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمیدرضا کرموند به تمهیدات مجموعه برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آبرسانی به مردم و مسافران است.

وی با تاکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از 26 اسفندماه سال گذشته فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۳۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو می‌باشد.

حمیدرضاکرموند ادامه داد که خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاههای اجرایی استان وحمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش گردشگران نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجادتلاش مضاعف برای خدمت رسانی دراستان شده است.

انتهای پیام/د

استقرار ۳۰ اکیپ رفع حوادث شرکت آبفا لرستان در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی

تین نیوز

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.

به گزراش تین نیوز به نقل از میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل