Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی از امروز در 16 مرکز پذیرش آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز شد.

عیسی رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پذیرش این مراکز تا 12 فروردین نیز ادامه دارد اظهار داشت: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان 159 مدرسه با یک هزار و 239 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است و در این ستادها 444 نفرعوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اتاق های آماده شده برای میهمانان فرهنگی در سه گروه مختلف تعیین شده که در گروه ویژه، 189 اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است.
وی اظهار داشت: گروه الف نیز با 617 اتاق دارای امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق و گروه ب نیز با 433 اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک است.
رحیمی یاد آور شد: زمان رزرو اینترنتی از چهارم تا 24 اسفند بود و فرهنگیانی که ثبت نام کرده اند از امروز می توانند برای انتخاب محل اقامت خود اقدام کنند.
سال گذشته 172 مدرسه و یک هزار و 298 کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شد و 16 پایگاه مهمانان را در سطح استان پذیرش می کردند.
تعداد 55 هزار و 93 نفر مهمان نوروزی در قالب 11 هزار و 240 خانوار نوروز 97 در مراکز ستاد اسکان استان کردستان پذیرش شدند.
7348 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي پذيرش اسكان مهمانان فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۱۲۱ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی گفت: در دهمین روز فعالیت ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی در استان خوزستان، بیش از ۱۲۱ هزار و ۲۲۱ نفر روز در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش اسکان داده شدند.   وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۸۴۰ خانواده تا کنون اسکان یافته اند، افزود: ۸۹ هزار و ۷۹۳ نفر تا دهمین روز فعالیت اسکان نوروزی پذیرش شده اند.   حبیبی با اشاره به اینکه ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی در خوزستان از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند، ادامه داد: یکهزار و ۱۱۴ مدرسه و ۵ هزار ۵۰۰ کلاس برای مهمانان نوروزی اختصاص داده شده است و امیدواریم مسافران سفر خوبی را در استان چهارفصل خوزستان با مردمان خونگرم و مهمان نواز تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۱۲۱ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان خوزستان
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • اسکان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان