Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور واکنش سریع شاهرود گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران نوروزی که در برف و بوران مانده بودند در مهمانسراها و مساجد یگان‌های ارتش مستقر در شاهرود و چهل‌دختر اسکان داده شدند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرتیپ دوم «علیرضا فخرآبادی» گفت: با بارش برف سنگین از روز گذشته در استان گلستان و سمنان، محور های مواصلاتی آزادشهر به شاهرود برای تردد مسافران نوروزی بسیار مشکل شد که با درخواست فرمانداری شاهرود تیپ ۱۵۸ و ۲۵۸ وارد عمل شدند و به امداد رسانی شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه لشکر ۵۸ ذوالفقار با بیان اینکه بارش برف سنگین موجب مسدود شدن راه های منطقه خوش ییلاق در استان شد افزود: برابر درخواست مسئولین شهری و استانی، بلافاصله گردان‌های امدادی تیپ ۱۵۸ و تیپ ۲۵۸ با تجهیزات و نیروی انسانی مجرب به مناطق و جاده‌های برفی اعزام و به خانواده‌هایی که در محورهای مختلف مانده بودند امدادرسانی کردند .

وی تاکید کرد: تمامی خانواده ها ، مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) که با کمک نیروهای ارتش امداد رسانی شده اند به منظور اسکان موقت به مساجد کوی های سازمانی و مهمانسراهای ما اسکان داده شدند.

امیر سرتیپ دوم فخر آبادی تصریح کرد: خودرو های تاکتیکی به همراه تجهیزات امدادی، نیروی انسانی مجرب ، پتو ، غذا و اسکان مناسب از جمله خدمات تیپ ۱۵۸ و ۲۵۸ نیروی زمینی ارتش بود که در اختیار مسافران مانده در برف و بوران سنگین قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور موثر نیرو های ارتش در امداد رسانی برف سنگین محور مواصلاتی آزاد شهر به شاهرود گفت:
با توجه به اینکه ایام نوروز را در پیش داشتیم و همچنین برابر اعلام سازمان هواشناسی که شرایط جوی نامناسبی در منطقه پیش بینی شده بود ، نیروهای امداد و نجات تیپ های ۱۵۸ و ۲۵۸ را آماده کرده بودیم تا در صورت نیاز وارد عمل شویم. 

فرمانده عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور واکنش سریع شاهرود با اشاره به این نکته که ارتش در تمام لحظه ها در کنار مردم است افزود: برقراری تامین امنیت در کنار طرح های مردم یاری، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یکی از ارتش های منحصر به فرد در منطقه تبدیل کرده است. نیروهای ما تا زمانی که شرایط جوی نامناسب در منطقه حاکم باشد در کنار مردم می مانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امدادرسانی ارتش مردم یاری ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای تخلیه غیرنظامیان فلسطینی از رفح قبل از آغاز حمله به این منطقه است.

مقام‌های مصری که در جریان برنامه‌های اسرائیل قرار گرفته‌اند به این روزنامه گفته‌اند که دو تا سه هفته اول عملیات به تخلیه غیرنظامیان با همکاری آمریکا، مصر و دیگر کشورهای عربی اختصاص خواهد داشت.

قرار است غیرنظامیان به شهر «خان‌یونس‌» در مجاورت رفح و همچنین دیگر مناطق اطراف منتقل شوند. ادعا شده که پناهگاه‌هایی که با چادر درست شده‌اند به همراه غذا و تجهیزات پزشکی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

بعد از آن نظامیان ارتش اسرائیل به تدریج وارد شهر رفح شده و «مناطقی که گمان می‌رود سران و نیروهای حماس در آنجا مخفی شده‌اند» را هدف قرار خواهد داد.

رژیم اسرائیل که تا کنون در تحقق اهداف جنگی خود در غزه ناکام مانده ادعا می‌کند که رفح اصلی‌ترین مقر گردان‌های باقی‌مانده حماس در غزه است. اسرائیل ادعا می‌کند پیروزی در جنگ بدون رفح امکان‌پذیر نیست.

ارتش اسرائیل علاوه بر این معتقد است که بسیاری از اسرای باقی‌مانده اسرائیلی که در روز ۷ اکتبر به اسارت گرفته شدند در رفح نگهداری می‌شوند.

در حال حاضر به پناهگاهی برای بیش از ۱ میلیون نفر از ساکنان غزه تبدیل شده و سازمان‌های حقوق بشری درباره احتمال بروز یک فاجعه انسانی در این منطقه در صورت حمله اسرائیل هشدار داده‌اند.

مقام‌های مصری به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند که انتظار می‌رود حمله به رفح ۶ هفته به طول بینجامد، اگرچه هنوز درباره زمان‌بندی این عملیات ابهام‌های فراوانی وجود دارد.

یک مقام امنیتی اسرائیل که اشاره‌ای به نام او نشده گفت که ارتش اسرائیل «برنامه عملیاتی بسیار فشرده‌ای خواهد داشت چون شرایط در آنجا بسیار پیچیده است.»

کد خبر 846475 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • جزئیات وال‌استریت‌ژورنال از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات