Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حسین رحمانی هزاررود در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به درپیش بودن ایام نوروز سال 1398 و اعلام آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت:متولیان آموزش و پرورش برنامه ریزیهای موثر خود را در راستای برقراری اسکان نوروزی و ارائه خدمات رضایت بخش برای گردشگران به منصه ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به فرابخشی بودن امر آموزش و پرورش اشاره داشته و تاکید ساخت: تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی بایستی خود را در تعالی اهداف حوزه تعلیم و تربیت آتیه سازان این مرز و بوم سهیم بدانند.

 فرمانده شهرستان طارم خاطرنشان کرد:یکی از مهم ترین آرمان های شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه کن ساختن بیسوادی بوده که در سایه الطاف الهی، زعامت امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی و تلاش های شبانه روزی مسئولان مربوطه امر، پیشرفت های چشمگیری صورت یافته است.

وی به تحریم های ظالمانه بدخواهان نظام علیه ایران اسلامی و بدعهدی آمریکا اشاره داشته و تصریح کرد:گذر از پیچ و تاب های کنونی که حاکی از جنگ اقتصادی و بدبین کردن افکار عمومی نسبت به کارآمدی نظام دارد، با حفظ اتحاد و انسجام ملی  با موفقیت انجام خواهد شد.

 رحمانی هزاررود افزود: خدمت به مردم بایستی مهمترین الگوی کاری مدیران و مسئولان باشد، چراکه نطفه انقلاب اسلامی در راستای ارتقای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ها منعقد گردیده است.

 این مسئول یکی از فرهنگ های ناب ایرانی اسلامی را بهره گیری از ظرفیت بخش خصوص در احداث مدارس و افزایش روز به روز سرانه های آموزشی خوانده و گفت: این ظرفیت که به عنوان خیرین مدرسه ساز از آنها یاد می شود توانسته است کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

 در ادامه،رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه ضمن قدردانی از عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش شهرستان درخصوص برگزاری منظم جلسات و پیگیری تصمیمات اخذ شده، اظهار کرد:تربیت فرزندان صالح امروز و مدیران شایسته فردا در گرو نگرش و اهتمام ویژه متولیان آموزش و پرورش اعم از معلمان است، بنابراین از اعضا خواست تا با توجه به اهمیت وجودی جلسات شورای آموزش و پرورش با آمادگی کامل و با حس مسئولیت مضاعف در جلسات حضور یابند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای جبران کمبودهای آموزشی در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت‌های دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه‌های آموزشی هستیم.

وی گفت: برای پوشش دادن خلاءهای موجود، در دولت سیزدهم کارگروه‌ها و برنامه‌های مختلف طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهم‌ترین محورهای اقدامات دولت در استان است. پروژه‌های مختلف و متعدد آموزشی در استان داریم که با هدف کاهش مشکلات انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم افزود: هر مسیری که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد را می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویت‌های استان برشمرد و گفت: یکی از راهبردهای جبران سرانه‌های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

وی کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفرهای شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را پله نخست شناسایی جوانان مستعد دانست و گفت: اقدامات مختلف برای تقویت حوزه جوانان و نوجوانان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان غربی از فعالیت‌های دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به جهت برخورداری از ظرفیت‌های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزش‌های پایه در سطح ملی است.

صادق ستاری فر ادامه داد: ۲۸۰۰ فضای ورزشی در دولت سیزدهم و در قالب طرح شهید سلیمانی در کشور افتتاح شده که آذربایجان‌غربی در این زمینه جایگاه نخست را دارد.

کد خبر 6081337

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند