Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن نجات مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ گفت: برف و بوران حاکم بر شرایط جوی استان سبب اعلام شرایط اضطراری ، آماده باش نیرو‌های امدادی و اعزام ۲۴ تیم عملیاتی به مناطق حادثه دیده شده است.

وی افزود: درحال حاضر ۵۰ خودرو در محور سنخواست-جاجرم درگیر برف و بوران شده اند و آمبولانس‌های امدادی برای کمک به آن‌ها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجات گفت: همچنین یکی از اهالی روستا‌های درگیر برف و بوران نیز مفقود شده است که تیم‌های جست و جو به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: تاکنون ۱۸ حادثه در استان به وقوع پیوسته که باعث حادثه دیدن ۱۱۲ نفر از مردم شده است ، این آسیب دیدگان با هماهنگی‌های انجام شده اسکان داده شده اند و عملیات کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

نجات با بیان اینکه ۷۵ نیروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه آمبولانس مستقیما در حال امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند ، افزود: از مردم عزیز درخواست داریم از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضرور اجتناب کرده و در صورت مواجهه با شرایط خاص، ضمن تماس با سامانه ۱۱۲ امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آرامش خود را تا رسیدن نیرو‌های امدادی حفظ نمایند.

انتهای پیام / ب

آماده باش و اعزام ۲۴ تیم عملیاتی به مناطق حادثه دیده خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»