Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر انرژی عربستان سعودی، خالد الفالح گفت: ونزوئلا توانسته است مسیر صادرات خود را از آمریکا به آسیا تغییر دهد و بنابراین صادرات تولیدات خود را بالای یک میلیون بشکه در روز نگاه داشته است.

الفالح گفت: ما شاهد کاهش صادرات ایران و ونزوئلا بوده‌ایم… با داده‌هایی که من مشاهده کرده‌ام، ونزوئلا توانسته است صادرات تولیدات خود را بالای یک میلیون بشکه در روز نگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر صادرات این کشور تغییری به وجود آمده است و حالا بخشی از صادرات ونزوئلا، به جای سواحل غربی آمریکا، به آسیا ارسال می‌شود. عرضه بشکه‌های نفت ونزوئلا به بازار همچنان برقرار مانده است.

کد خبر 4571770

منبع: مهر

کلیدواژه: ونزوئلا تولید نفت خالد الفالح صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا

تعداد بازدید : 7 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 62 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • نظم جدید در غرب آسیا با نقش‌آفرینی ایران
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم