Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود- ایرنا- فرماندار شاهرود گفت: آخرین بازماندگان گرفتار در برف و کولاک محور شاهرود - آزاد شهر که سرنشینان یک مینی بوس بودند با تلاش ماموران اداره راه و سازمان های امدادی نجات یافتند.

محمد کرم محمدی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که این محور به علت بارش شدید برف بسته است، افزود: از هموطنان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری در این محور خودداری کرده و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شاهرود اظهار داشت: نیروهای هلال احمر، ارتش، پدافند هوایی سپاه، اورژانس و راهداری در راه های دیگر مواصلاتی شهرستان آماده بوده و به بازماندگان در برف امداد رسانی می کنند.
معاون استاندار سمنان همچنین از هموطنان خواست پیش از شروع سفر از وضعیت هوا و راه های کشور اطلاع یابند تا گرفتار مشکلاتی این چنینی نشوند.
به گزارش ایرنا، راه های ارتباطی شاهرود- آزادشهر و شاهرود - گرگان استان گلستان به خاطر برف شدید از صبح دیروز بسته است.
تعدادی از خودروهای گرفتار در برف آزاد شده و عده ای دیگر از هموطنان نیز با خودروهای امدادی به شهرهای کلاته خیج، بسطام و شاهرود رسانده و اسکان داده شدند.
بارش برف در این محورها از یکشنبه شب آغاز شد.
شاهرود از سه محور به استان گلستان مرتبط است.
راه شاهرود - گرگان که از جنگل توسکستان می گذرد 130 کیلومتر است.
راه شاهرود - آزادشهر نیز که از گردنه خوش ییلاق عبور می کند 120 کیلومتراست.
راه شاهرود - رامیان نیز که از جنگل اولنگ گذر می کند 110 کیلومتر است اما به خاطر نبود برخی زیر ساخت ها پلیس راه آن را در طول سال بسته اعلام می کند.
1023/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف محور شاهرود ازاد شهر شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند