Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:12:23 GMT

ترافیک سنگین در هراز، فیروزکوه و کرج ـ چالوس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۳۸۷۵

ترافیک سنگین در هراز، فیروزکوه و کرج ـ چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی راه‌های کشور  گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، محور کلات-مشهد استان خراسان رضوی، محور کیاسر-سمنان استان مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بارش باران نیز در اغلب محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران، محورهای سبزوار-نیشابور و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های مازندران و اردبیل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در باره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پیست آبعلی و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده های سوادکوه و تونل شیرگاه و مسیر جنوب به شمال  محور کرج-چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر۴،  سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی افزود: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محور فیروزکوه محور کرج چالوس محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ پیمان کرمی افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه های تهران - شمال و تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

کد خبر 845521 منبع: ایرنا برچسب‌ها چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها