Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نام درست در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس برای چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: هدف پلیس مخالفت با شادی در چهارشنبه سوری نیست بلکه رویکرد این نهاد برای چهارشنبه آخر سال نگاه اجتماعی و پیشگیرانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: رانندگان قانون گریزی که بخواهند آرامش مردم و انضباط ترافیکی را به مخاطره بیاندازند پلیس در چهارچوب قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که کنترل خیابان دانشگاه و بزرگراه خلیج فارس زاهدان به صورت مانیتورینگ انجام می شود، افزود: همکاران راهور نیز با خودرو و لباس مبدل به صورت نامحسوس در این مسیرها گشت زنی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال اقدام به پرتاب مواد محترقه یا حرکات مخاطره انگیز با خودرو کنند، علاوه بر بازداشت توسط پلیس، خودروی آنها نیز با انتقال به پارکینگ تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شود.

وی از شهروندان خواستار آن شد تا هنگام  رانندگی بر فرزندان خود نظارت و کنترل داشته باشند تا شاهد وقوع اتفاق ناگواری نباشیم.

نام درست در پایان خواستار همکاری با ماموران راهور شد و گفت: رانندگان از توقف در معابر و ایجاد ترافیک، پرهیز کنند.

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق