Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در دیدار با رئیس جمهور سوریه گفت: مبارزه با تروریسم و دفاع از سوریه، دفاع همزمان از ایران و عراق است چرا که تروریسم خطری برای هر سه کشور و کل منطقه است، به همین خاطر کشورها و ملت های منطقه باید تلاش های خود را برای مبارزه با تروریسم و مقابله با آن هماهنگ و متحد سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ هیئت نظامی مشترک ایران و عراق روز دوشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد و در این نشست بر تقویت همکاری های سه جانبه تأکید شد.

در این دیدار، سرلشکر "محمد باقری" رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران و سپهبد "عثمان الغانمی" رئیس ستاد مشترک ارتش عراق و شماری از فرماندهان نظامی دو کشور و همچنین عماد علی عبدالله ایوب وزیر دفاع و جانشین فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه نیز حضور داشتند. تازه ترین تحولات میدانی سوریه، راه های تقویت هماهنگی بین سه کشور و تأثیرات مثبت آن بر عملیات مبارزه با تروریسم از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گفت.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در این دیدار تأکید کرد روابط سوریه با ایران و عراق رابطه ای مستحکم است که در طول جنگ (علیه تروریسم) تقویت شد. وی افزود در این جنگ خون نیروهای مسلح سوریه، ایران و عراق در مقابله با تروریسم و مجریان آن با هم آمیخته شد.

بشار اسد تأکید کرد این دیدار بیانگر اصولی مشترک از جمله عزت و کرامت است که ملت های ما به آن آراسته هستند و ما به اصول افتخار می کنیم. این دیدار مشترک همچنین نشان می دهد عرصه نبرد و دشمن ما (سه کشور) مشترک است.

سرلشکر محمد باقری نیز در این دیدار تأکید کرد مبارزه با تروریسم و دفاع از سوریه، دفاع همزمان از ایران و عراق است چرا که تروریسم خطری برای هر سه کشور و کل منطقه است، به همین خاطر کشورها و ملت های منطقه باید تلاش های خود را برای مبارزه با تروریسم و مقابله با آن هماهنگ و متحد سازند.

سپهبد الغانمی نیز در این دیدار تصریح کرد عراق، عمق سوریه و سوریه، عمق عراق است و مرزهای بین دو کشور هرگز مانعی در مقابل اتحاد دو ملت برادر که تاریخ، جغرافیا، آداب و رسوم و سرنوشت مشترک دارند، نشده است و نخواهد شد. وی تأکید کرد نیروهای عراقی به مبارزه با ترویست ها در مرزهای عراق و سوریه ادامه می دهند و در این خصوص با نیروهای مسلح سوریه کاملا هماهنگ هستند.

بشار اسد در جریان نتایج نشست های فرماندهان نظامی سه کشور و تصمیمات اتخاذ شده در آن قرار گرفت و بر اهمیت ادامه هماهنگی و همکاری های سه جابنه به منظور محقق کردن منافع و اهداف مشترک تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر باقری بشار اسد ستاد کل نیروهای مسلح ایران و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است