Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «علی عبدالله ایوب» وزیر دفاع و معاون فرمانده کل نیرو‌های مسلح سوریه تاکید کرد که حضور نظامی نیروهای خارجی بدون دعوت رسمی دولت این کشور اشغالگرانه و غیر قانونی بوده و سوریه حق دارد از امنیت ملی و حاکمیت خود دفاع کند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «عثمان الغانمی» رئیس ستاد ارتش عراق و سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: این نشست ها برای همه مهم بوده و در واقع بسیار موفقیت‌آمیز می باشد و کمک می کند تا با چالش ها، خطرها و تهدیدهایی که گسترش تروریسم تکفیری در این منطقه را به وجود آورده، مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که در خصوص حق دفاع از حاکمیت ملی خود چانه‌زنی نمی‌کنیم و کنترل همه خاک سوریه را به دست خواهیم گرفت.ایوب تأکید کرد که ارتش سوریه قدرت آن را دارد که بتواند نیروهای اشغالگر را از «التنف» خارج کند و آمریکا و سایر [اشغالگران] از سوریه خارج خواهند شد.وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها برگه باقی مانده برای نیروهای آمریکا، شبه‌نظامیان کرد موسوم به "قسد” است و با آنها به صورت صلح آمیز یا با آزاد سازی این مناطق با گزینه نظامی تعامل خواهد شد. وزیردفاع سوریه گفت: ما می خواهیم که بعنوان ملت سوریه تا ابد کنار یکدیگر مطابق خواست و اراده خود و نه خواست دیگران زندگی کنیم.ایوب تاکید کرد که دولت سوریه کنترل کامل سوریه را با صلح آمیز یا گزینه نظامی به دست خواهد آورد و استان ادلب از این امر مستثنی نیست و این منطقه نیز یکی از چهار منطقه کاهش تنش است که همانند سه منطقه دیگر بازپس گرفته خواهد شد . برچسب ها: سوریه ، عراق ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: سوریه عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به سوریه

آفتاب‌‌نیوز :

 یک منبع در وزارت دفاع سوریه، صبح امروز (جمعه)، خبر داد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد امروز، محل استقرار پدافند هوایی سوریه را در جنوب این کشور مورد حمله قرار داده‌اند.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» بامداد امروز از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی در جنوب سوریه و شنیده شدن صدای چند انفجار در این منطقه خبر داده بود.

این منبع در وزارت دفاع سوریه که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، به خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گفت این حمله حدود ساعت ۲:۵۵ بامداد امروز انجام شده و چند محل استقرار سامانه‌های پدافندی سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

با این حال منبع یادشده اضافه کرد این حمله هیچ تلفاتی به دنبال نداشته و تنها خسارات مالی به بار آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود