Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:30:16 GMT

قطب هاکی کشور خانه تخصصی ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۳۰۸

قطب هاکی کشور خانه تخصصی ندارد!

رئیس هیأت هاکی لرستان از اینکه این رشته در استان خانه تخصصی ‌ندارد، انتقاد کرد.

‌آرش جهانی چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به تازگی نایب قهرمان لیگ برتر شده‌ایم و همواره بچه‌های لرستانی در بحث بازیکن، داور و مربی حرف اول را در کشور می‌زنند.

 وی ادامه داد: دو هاکی‌باز لرستانی در تیم پلیس گوجو ترکیه توپ می‌زنند و چندین داور بین‌المللی داریم و همچنین چند مربی سطح بالا در لرستان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
جهانی چگنی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر، بیان کرد: در سالن مسابقات تمرین می‌کنیم و بعضی روزها چون سایر رشته‌ها مسابقه داشتند، جایی برای تمرین نداشتیم و سالن جایگزین برای ما نبود که مجبور شدیم سالن‌های دیگری را اجاره کنیم.
 
رئیس هیأت هاکی لرستان گفت: سالن مسابقات مشترک است و هر هیأتی که رقابت کشوری یا بعضاً استانی دارد از آن استفاده می‌کند و کار ما مشکل می‌شود.
 
وی تصریح کرد: بعضی از این هیأت‌ها خودشان خانه تخصصی هم دارند و دو مکان در اختیارشان قرار می‌گیرد اما هیأتی مثل هاکی در چنین مواقعی جایی برای تمرین ندارد.
 
جهانی چگنی تأکید کرد: شرایط سختی برای حضور در لیگ برتر داشتیم که با همت و فداکاری بازیکنان و کادر فنی به فینال راه پیدا کردیم و با باخت در ضربات پنالتی نایب قهرمان شدیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود