Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:11:51 GMT

گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی شهر شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۳۰۹

گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی شهر شود

فروزانی گفت: گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی برای شهر شود که نیازمند اصلاحات قوانینی و جهت گیری است تا زمینه حضور سرمایه گذاران ایجاد و زیرساخت ها تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد ابراهیم فروزانی» امروز (دوشنبه ۲۷ اسفند) در آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه حال خوب یک شهر مدیون هارمونی بین شهرداری آن شهر است، گفت: وظیفه دستگاه های دولتی حفظ این هماهنگی و نظم در شهرداری در راستای آرامش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه شیراز جزو شهرهای یگانه و یونیک جهانی است، اظهار کرد: این همه آثار تاریخی و ظرفیت، شیراز را تبدیل به یک شهر جهانی کرده است.

 

وی افزود: سال جدید و عید با تولد امام علی (ع) آغاز می شود و اعیاد شعبانیه و همزمانی با روز شیراز فضایی را ایجاد می کند که شهر سرشار از نشاط و شادی شود.

 

فروزانی بیان کرد: پروژه های شیراز در شرایط سخت اقتصادی تمام شد و کار در این شرایط ماندگارتر است و مدیران نیز تجربه بیشتری کسب می کنند، در این شرایط حساس کنونی پیش بینی افزایش سفرهای داخلی را شاهد خواهیم بود که فرصتی برای شهرداری ها است.

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس خاطرنشان کرد: گردشگران خارجی را توانستیم تا حقوقی برنامه ریزی کردیم، اما برای گردشگران داخلی طرحی وجود ندارد و فقط خدمات رسانی است، گردشگری داخلی باید تبدیل به موتور اقتصادی برای شهر شود که نیازمند اصلاحات قوانینی و جهت گیری است تا زمینه حضور سرمایه گذاران ایجاد و زیرساخت ها تامین شود.

 

فروزانی گفت: باید پروژه های بخش گردشگری تسهیل شود که می توانند سبب تحول گسترده شود، با استان های همجوار در حال پیگیری تعطیلات آخر هفته هستیم.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز مراجع چهارشنبه سوری مراجع و علماء خبرگزاری مسجد محمد جواد ظریف ستاد اجرایی خدمات سفر استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت