Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@08:01:48 GMT

(تصاویر) کبوتر یک میلیون یورویی!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۳۵۱

(تصاویر) کبوتر یک میلیون یورویی!

کبوتری از غرب منطقه فلاندری بلژیک در حراجی آنلاین، رکورددار گران‌ قیمت‌ترین کبوتر دنیا شد. این کبوتر با نام آرماندو که قهرمان چند دوره مسابقات است با قیمت ۱ میلیون و ۲۵۲ هزار یورو فروخته شد.

به گزارش فرارو، صاحب این کبوتر ساکن شهر انژلمنسته می گوید اقبال کبوترش بوده است تا قهرمان شود اما او هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که چنین قیمت‌ بالایی برای این پرنده پپیشنهاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل گران فروخته شدن آرماندو این بود که چند گروه چینی علاقمند به این پرنده در رقابت با یکدیگر قیمت‌های بالاتری را برای خریدن پیشنهاد می‌کردند.

صاحب جدید آرماندو یک فرد چینی است و هدفش از پرداخت بیش از یک میلیون یورو برای این پرنده، پرورش نژاد است.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کبوتر بلژیک پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟

هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش‌های حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد. سعید بشیری این مطلب را بیان کرد و گفت: «در متن مصوبه شورای شهر تهران که به توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران هم تصویب شده است، زمان اجرای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مشخص شده است.

از این رو افزایش نرخ کرایه‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می‌شود. بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.»

او در ادامه عنوان کرد: «روی ارقام با توجه به اینکه پایین‌تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ بنابراین ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران تایید شد.»

میزان افزایش کرایه‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی

 ۲۸ درصد مترو
 ۲۶ درصد اتوبوس
 ۴۵ درصد تاکسی

منبع: همشهری آنلاین

tags # حمل و نقل عمومی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • قیمت پیامک ۴تومان گران شد!
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید