Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:57:05 GMT

نگاه دستگاه‌های امنیت ساز به مردم باید کریمانه باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۴۲۷

نگاه دستگاه‌های امنیت ساز به مردم باید کریمانه باشد

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان قزوین افزود: مردم قزوین همواره پای نظام و انقلاب بوده و با معارف دینی آگاهند و اگر افرادی خطا می کنند نباید آن را به کل جامعه تعمیم داد.
وی اضافه کرد: امنیت به قدری در نظر امیرالمومنین (ع) ارزشمند بود که وقتی زیورآلات زن یهودی را در میدان شهر به زور سرقت کردند فرمودند اگر مومنی از شنیدن این خبر ناگوار فوت کند، به حق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عابدینی اظهار داشت: وجود امنیت و آرامش در جامعه همواره مورد تاکید آموزه های دینی و قرآنی قرار دارد و برای تحقق آن باید همگی تلاش کنیم.
امام جمعه قزوین در پایان میلاد با سعادت امام علی (ع) و عید نوروز را تبریک گفت.
در این مراسم از تلاش های سردار مهدی محمودی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قزوین تجلیل و سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.
لوح تقدیر به پاس زحمات سردار مهدی محمودی و همچنین حکم فرمانده جدید انتظامی استان قزوین توسط سرتیپ ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعطاء شد.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزه های دینی امنیت و آرامش انقلاب جمهوری اسلامی عید نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت:‌ پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

رادان همچنین گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است